• Mammatilljesperochkevin06

vi från Skåne som har BF jan/feb-17

Halloj Gravidisar ja jag tänkte starta en tråd för oss som bor nere i Skåne :) själv bor jag i Malmö är 32 år har två pojkar 13-11år och en bebis på jäsning:) vecka 9 nu med mitt livskärlek :) han är 37 och har en dotter sedan tidigare detta blir vårt första gemensamma så kom igen å skriv lite från er hur ni mår och allt :) jag mår väl bra mina symptom kommer å går har mest illamående och strammande mage :)

• Svar på tråden vi från Skåne som har BF jan/feb-17
  • Mibi
    BeautifulMoments skrev 2016-08-03 17:59:06 följande:
    Jag har tyvärr inte fått något och kan inte skicka till dig
    datorn säger att din profilsida inte finns. Kan du inte pm:a mig?
  • Ox2
    Mibi skrev 2016-08-04 15:21:21 följande:

datorn säger att din profilsida inte finns. Kan du inte pm:a mig?

Kan jag lägga till dig?
  • Mibi
    Ox2 skrev 2016-08-04 16:21:58 följande:
    Kan jag lägga till dig?
    Ja absolut, gör det!
  • Ox2
    mamsett skrev 2016-08-03 19:13:01 följande:

Det har nog kommit till mig

Fixat, hoppas jag!
  • Ljunggren
    BeautifulMoments skrev 2016-08-02 22:24:13 följande:

Skriv PM till mig med ert namn på Facebook. Jag måste lägga till er som vän för att kunna lägga till er i gruppen men tar givetvis bort er igen!

När jag klikar på ditt namn kan jag inte komma åt din sida då den är privat. Eller kan jag skicka pm på annat vis? 
  • Ljunggren
    mamsett skrev 2016-08-02 23:35:35 följande:
    Va kul min yngsta är född juli -14

Har med läst o hört att man blir sjukskriven mellan v20-25 senast 30 något. Har med en jag känner som nyligen fått tvillingar. Skönt att ha någon som varit med om det innan att fråga.

Då lär ni kanske få samma huvudbry som oss ang vagn. Kommit på att inte alla vagnar man kan ha ståbräda med sits som jag tänk. Vill kunna ha sonen så han ej kan springa ifrån. Han går inte efter en direkt
    Vi kommer köra på Kronan Syskon. Kommer köpa den med endast sittdelar och har mjukliftar i. Jag kommer alltid att bära ett barn i bärsele eller bärsjal och tänker att det blir lättare att alternera mellan barnen med endast sittdelar. Vill gossen åka vagn, vänder vi endast sittdelen framåt, tar upp en av tvillingarna och lägger mjukliften i korgen under. Kronan var den enda vagnen vi hittade som fick helt plant liggläge i sittdelen, därför valde vi den. 
  • Ljunggren
    Ox2 skrev 2016-08-04 16:21:58 följande:
    Kan jag lägga till dig?
    Skickade pm till dig! :) 
  • Ox2
    olgaisback skrev 2016-08-10 15:50:45 följande:

Jag vill också vara med i facebook gruppen. Jag heter Linda Romero =) 

Det finns några stycken, vem är du?:)
  • Ox2
    LinneaFC91 skrev 2016-08-17 14:00:03 följande:

Jag vill också också vara med i gruppen! Jag heter Linnea Regnéll!

Hittar 2 st, vem av dom är du?
  • Ox2

Ni som vill gå med i fb tråden. Skicka pm med namn och beskrivning så lägger jag till er.

Svar på tråden vi från Skåne som har BF jan/feb-17