• Mammatilljesperochkevin06

vi från Skåne som har BF jan/feb-17

Halloj Gravidisar ja jag tänkte starta en tråd för oss som bor nere i Skåne :) själv bor jag i Malmö är 32 år har två pojkar 13-11år och en bebis på jäsning:) vecka 9 nu med mitt livskärlek :) han är 37 och har en dotter sedan tidigare detta blir vårt första gemensamma så kom igen å skriv lite från er hur ni mår och allt :) jag mår väl bra mina symptom kommer å går har mest illamående och strammande mage :)

• Svar på tråden vi från Skåne som har BF jan/feb-17
  • Ox2
    BeautifulMoments skrev 2016-08-01 14:13:35 följande:

Jag kan starta en grupp på Facebook om fler önskar det?

Gör det att folk är lite mer aktiva så är jag på annars kvittar det mig:)
  • Ox2
    LiRa skrev 2016-08-01 16:09:59 följande:

RUL på Hbg lasarett 9/8. Ska bli himla spännande! Vart gör du, också Hbg? 17+5 idag, BF 2-5/1 (liten skillnad på KUB- och SM-dateringen). Blir helt klart ett spännande nyår för oss båda :)

Kul med alla nya här inne o kul med flera tvillingar på g, det måste vara något alldeles särskilt.

Rul 17/8 i hbg. Mina datum är inte ens är el SM det är ul båda två. Om men tar hänsyn till äl och SM så är bf 9 el 11/1. Rul är bokat utifrån SM eftersom det var så stor skillnad på ul.

Ja vi får knipa! :) Födde första på bf och andra bf+11 igångsättning så jag räknar med mitten på januari.
  • 1315

Det hade varit jättekul med en facebookgrupp ????????????
  • Lukas14

Starta en grupp och gör den Hemlig! Tror många är intresserade av de. Jag var/är med i en från sonens tid. Det är jätteroligt och blir mycket aktivare. Hjälper dig gärna om du behöver hjälp
  • Ljunggren
    mamsett skrev 2016-08-01 13:00:53 följande:
    Ja så trevlig. Känner ingen annan i samma sits, man kan känna sig lite ensam ibland då det inte är samma som när man väntar ett barn. Ska göra kub o träffa läkare om ca 1 vecka. Fick inte så mycket info sist så hoppas på mer nu. Ser dock ut att vara enäggstvillingar.

Har du barn sedan tidigare?
    Jag har en son för nov-14. :) 

Läkaren trodde det var två-äggs men vi ska på en extra koll för ett andra utlåtande av en annan läkare då han vi först träffade önskade det för att bli mer säker. Vi kommer då vara i 14+1. 

Jag känner en som fått två-äggs ganska nyligen och hon blev sjukskriven från v25 så jag räknar lite halvt med att få gå hem tidigt. Dock gör det mig inget, bara de inte tittar ut innan v34 så är jag tacksam! Min gosse är född i v31+1.. 
  • Ljunggren
    LiRa skrev 2016-08-01 16:09:59 följande:
    RUL på Hbg lasarett 9/8. Ska bli himla spännande! Vart gör du, också Hbg? 17+5 idag, BF 2-5/1 (liten skillnad på KUB- och SM-dateringen). Blir helt klart ett spännande nyår för oss båda :)

Kul med alla nya här inne o kul med flera tvillingar på g, det måste vara något alldeles särskilt.
    Om inte annat mer nervöst.. Med tvillingar alltså. 
  • BeautifulMoments

Skriv PM till mig med ert namn på Facebook. Jag måste lägga till er som vän för att kunna lägga till er i gruppen men tar givetvis bort er igen!

My life, My choice!
  • Ox2
    BeautifulMoments skrev 2016-08-02 22:24:13 följande:

Skriv PM till mig med ert namn på Facebook. Jag måste lägga till er som vän för att kunna lägga till er i gruppen men tar givetvis bort er igen!

Jag kan inte skicka pm, funkar det inte från mobilen?
  • mamsett

Låter bra ? är inte så jätte aktiv här inne ????
Svar på tråden vi från Skåne som har BF jan/feb-17