• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • GrukanGrace

Det har jag gjort men det händer inget. Om du är med i FB gruppen kan du kanske be någon släppa in mig.

Inelg skrev 2016-08-30 11:56:44 följande:

Du pmar Tjillevippens så lägger hon till dig

• GrukanGrace

Har skickat PM till dig. Kan du snälla lägga till mig?

Tjillevippens skrev 2016-08-28 22:16:25 följande:

aha, jag förstår :) har lagt till dig i gruppen nu!

• jesssicahansen
    Loppan81 skrev 2016-09-04 18:40:23 följande:

Är det någon mera som känner att alla dessa hormoner håller på att ta över helt? Jag känner mig verkligen helt under isen och tycker att det mesta känns skit.. Har inte lust att göra något och har ingen energi.

Har dessutom har världens bråk med min sambo idag om riktiga skitsaker. Usch, hemsk dag...

Håller med till fullo..

Hormonerna är hemsk & min sambo råkar ut för minsta lilla så gott som varje dag:(
  • Loppan81
    jesssicahansen skrev 2016-09-04 19:40:15 följande:
    Håller med till fullo..

Hormonerna är hemsk & min sambo råkar ut för minsta lilla så gott som varje dag:(
    Har han ändå lite överseende just eftersom du är gravid eller "glömmer" han bort att FU är gravid?
    Usch, känner mig så ledsen idag att har bara vill strunta i allt!
  • Inelg
    GrukanGrace skrev 2016-09-04 19:02:12 följande:

Det har jag gjort men det händer inget. Om du är med i FB gruppen kan du kanske be någon släppa in mig.

Jag kan lägga till dig :) PMa. Sen måste du godkännas bara.
  • Inelg
    DevilsDaughter skrev 2016-09-04 17:38:10 följande:

Inelg: Japp. Där jag gjorde kostade det inget extra. Det är i princip helt säkert, 99, nånting i procent. Min läkare sa att det i princp ÄR helt säkert men man säger 99, nånting för att man i biologi aldrig kan säga 100%.
    Har dock hört ngn säga att om resultatet blir pojke så är det verkligen 100, för de kan inte hitta någon y-kromosom om det är en flicka, men är resultatet en flicka så är det 99, nånting säkert för de kan mot typ all förmodan ha missat y-kromosomen.

Jag är inte på fb..

Det va som fan. Hade ingen aning. Så man kan när man gör KUB få reda på det om man vill alltså eller är det nåt man måste beställa på sidan av?
  • Inelg
    Loppan81 skrev 2016-09-04 18:40:23 följande:

Är det någon mera som känner att alla dessa hormoner håller på att ta över helt? Jag känner mig verkligen helt under isen och tycker att det mesta känns skit.. Har inte lust att göra något och har ingen energi.
    Har dessutom har världens bråk med min sambo idag om riktiga skitsaker. Usch, hemsk dag...

Men ush vilken skitdag för dig!! Än så länge så har jag inte blivit så hormonell. Sist med dottern så blev jag det från och med nu typ och kunde grina för vad som helst. :/ var så trött osv i typ en månad.
    Men visste har jag sämre dagar utan energi nu också jag bara väntar på dippen :/
  • Inelg
    Loppan81 skrev 2016-09-04 20:02:00 följande:
    Har han ändå lite överseende just eftersom du är gravid eller "glömmer" han bort att FU är gravid?
    Usch, känner mig så ledsen idag att har bara vill strunta i allt!
    Skickar över en stor kram till andra sidan Vasastan :)
  • Malaika

GurkanGrace det låter bra skriv till mig om du kommer med i Facebookgruppen :)

Svar på tråden BF mars 2017