• Kynisen

Bim Juli 2016

Tra3dockan skrev 2016-07-14 13:51:51 följande:

Bara tårar idag. Det blev samma sak som förra månaden. Det känns som att något är fel på mig när det först blir ett svagt plus och sen börjar jag blöda...

Jag tror det skulle kännas bättre om jag inte fick det där plusset först. Att få plus vid bim för att sen börja blöda och få så ont gör mig bara ledsen. Som tur är så ska jag till kvinnokliniken på tisdag då jag har haft cellförändringar som inte ger sig och kanske dom kan förklara det här för mig.

Vad är det för fel? Är det cellförändringarna, min övervikt, min mans spermier eller endometrios? Jag är 26 och borde kunna få barn.

Så jävla ledsen....

KRAM <3
  • Kynisen
    Marängen skrev 2016-07-14 15:00:53 följande:

Åh vad det går sakta!! Äl+4 idag. Om jag nu haft någon äl.. :(

Instämmer... Saaaaakta

Äl+3 tror jag.... Suck!
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 08:03:33 följande:

Då kan jag åtminstone utesluta hallucinerande önsketänkande på listan. Haha! ;) Men ja jag får testa imorgon på morgonen. Kommer nog köpa även ett annat testa tidigt test för att utesluta att det bara är det här testet som ser ut på detta vis. Men jag ser ju något också. Frågan är bara vad det är jag ser och om det är något. Hoppas att det blir tydligare imorgon och att det ska ge lite mer klarhet att använda även ett annat (lika känsligt) test. Jag hoppas för allt vad jag är värd.

Jag ser oxå! Håller tummarna mega hårt!!!!
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:

Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!

Ååååå blir alldeles tårögd!!! Visst är där ett streck!!! Sååå roligt och spännande!!! Är det äl+10 i dag?

Längtar så att få testa jag med... Tror jag gör ett den 20de då är det äl+9-10 för mig...

Ett litet smyg grattis vågar jag nig ge dig ett plus är plus även om det är svagt :)
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:

Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!

Vilka tester har du prövat?
  • Kynisen

Va hur kan det va möjligt?!?!? Det är fortfarande bara äl+4, det går tydligen inte fortare till bim ju fler gånger jag kollar appen.... Suck!! Hahahaha

• Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 16:23:14 följande:

Åh, tack du. Jag hoppas verkligen att ett grattis är befogat och att det där sträcket blir starkare. Hoppa så att även du får det där pluset denna cykel! Jag vet att det är en sjukt otålig väntan till BIM. Kanske också märks då jag tjuvstartat testandet? Det är ÄL+10 idag ja!

Tack! Hoppas du har rätt!

Hahaha, ja du jag känner igen det där. Varje dag har jag vaknat upp och sagt idag är det ÄL +4, ÄL+5 osv. De första fyra dagarna tyckte jag var segast och gick som långsammast så hoppas det blir detsamma för dig att kommande dagar går lite fortare.

Tack! :) Ja det känns extra segt när jag nu först trodde jag hade äl samtidigt med dig men nu är det 6 dagar efter liksom... Haha denna väntan.. Blä!!!

Tror ditt streck kommer bli tydligt så du på riktigt får glädja dig! :)
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 19:08:33 följande:

Kynisen: När det kommer till helt vanliga test (som mäter 25miu/ml, vilket oftast är standard) som jag använt under tidigare graviditeter så har jag använt billiga testers test och dem kan jag varmt rekommendera! Fått tydliga plus vid BIM med dem och höljet i sig är bra. Det andra jag använt för att bekräfta graviditeten strax efter BIM har varit clearblues digitala test som mäter med samma känslighet som billiga testers.

Tack! Jag har med mina tidigare grav bara använt cb efter utebliven mens, men nu när en är testnarkoman vill en ju ha testa tidigt, ska kolla på dom du nämnde, tack! Nu är dag 4 över... I morgon så är det 5 dagar kvar till teststart hahaha jag som inte skulle det denna gång ;) men orka vänta... Nix!
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 22:22:08 följande:

Förstår att det känns segt, hade jag också känt. Väntar med spänning allt eftersom dagarna går när du också börjar testa!

Å då hoppas jag på lika fint resultat som dig :)
Svar på tråden Bim Juli 2016