Bim Juli 2016
Låter som två tuffa år för både er och 12 åringen! Men skönt att det börjar ordna sig i alla fall. Det är svårt nog runt den åldern med allt som händer i både kroppen men också mentalt och i skolan.
Åh, då är du som jag då! Hahaha. Graviditeten åh det är bland det bästa som finns! Även om jag har haft symtom lite här och var under mina graviditeter har jag rent mentalt aldrig mått så bra som när jag varit gravid. Och ja amning är en passion precis som att föda barn, skulle kunna föda en hel hög. Hahaha! Ja, det är ganska kul när vi pratat om att skaffa en till bebis till familjen, snart 5 åringen vill gärna att vi ska skaffa en bebis. Väldigt gulligt! Minstingen är helt galen i bebisar och vill trösta varje en hon ser och bli väldigt upprörd att inte folk stannar så hon kan ta hand om bebisen, haha. Fast hon fyller 2 år så hon förstår ju inte alls vad det skulle innebära med en bebis i familjen. 5 åringen har nog lite bättre koll då han varit med om när lillasyster föddes och hennes bebistid. Men inför en kommande bebis så kan han visa ett helt annat intresse än vad han kunde när han var strax under 3 år när lillasyster kom. Det skulle vara väldigt fint att se!
Men å va gulliga barn du har, hoppas dom kommer älska att få bebis :)
Min äldsta var 2 år och 4 dagar när lillebror kom. Hon va säkert snäll med honom ibland men i mitt minne mest små dum, (hon har svårt med empatin) men när lillasyster kom 2,5 år senare var hon snällare förstod ju mer då.
Åhh va det är långt till bim... Å symptomen börjar redan... Livmodern tynger/trycker och sticker lite.... Växtvärk!?! Hoppas hoppas det är på riktigt denna gången :) den gjorde det förrförra gången men om det nu vart ett befruktat ägg då så fäste det aldrig. Men livmodern skall ju tydligen sätta igång å växa så fort befruktning skett så omöjligt är det inte. Så snälla lilla morula fastna denna gången tack :)