Hanalaya skrev 2016-06-27 20:11:42 följande:
Tack för snälla ord. Har varit på gynakuten och de såg inget alls förutom typ blod på vul. Skall dit på återbesök den 11/7.
Sedan bröt jag samman och blev skickad till psykakut. Nu hemma med massa lugnande.
Så den här tråden är inte längre för mig. Och inte barn heller uppenbarligen. Vi lovade varann att inte utsätta oss för fler ivf-försök.
Åtta års försök och sex ivf-försök får räcka. Nu skall vi bara ägna oss åt varandra och hundarna.
Lycka till alla ni och jag hoppas innerligt att ni slipper gå igenom samma helvete som jag och min man. Och att ni får problemfria graviditeter och friska barn. Ni har varit ett stort stöd för mig under denna kaotiska vecka från positivt gravtest tills dagens besked.
Vad ledsen jag är för er skull!
Jag vill bara bjuda på en liten glimt av hopp, min bästa vän, när de på sitt sista IVF äntligen fick behålla (jag minns inte hur många, men 4 eller 5 som.inget blev innan) och hon var inte redo kroppsligt när sista äggen "måste" användas. De gav upp. På skoj anmälde hon sig till testgrupp för CB-monitor och kom med. Det visade sig att hon hade ÄL på helknasigt ställe i sin cykel, och med den vetskapen blev de snabbt (i jämförelse) gravida. Tyvärr ville inte det stanna. Och det har genom åren visat sig svårt för hennes kropp att behålla befruktade ägg, men två gånger har det lyckats.
Jag hoppas att du någon gång finner din solskenshistoria, om det så är hundar eller barn i någon form, och att du får bra hjälp så att ditt psyke får all den vård det behöver för att ta sig igenom detta <3