BF Februari 2017
Okej, skönt att få se att allt såg bra ut :)
Blödde du mycket och flera dagar?
Det kom aldrig såpass att jag fick fläckar i trasorna utan bara när jag torkade mig.
Okej, skönt att få se att allt såg bra ut :)
Blödde du mycket och flera dagar?
Välkommen tillbaka!
Mammakläder vet jag inte. .. det jag har sen sonen är second hand (för det var det enda jag fick tag på då) och nu verkar allt vara typ klänning vart jag än tittar. Jag kan inte ha klänning utan nått under (lårskav deluxe) och då känns det bättre att ha byxor direkt. Men vet inte ens var jag ska leta...
Har Lindex ens mammakläder längre? Jag har inte sett något och jag har letat...
Boob har så fina kläder
Tyvärr har jag för lång överkropp köpte något förra gången, till amningen, men tröjan slutade vid naveln. Testade även den med fleece som var längre men den gick bara nätt och jämt över byxlinningen så visade ryggen så fort jag satte mig ner
Jodå Lindex har! Inte något stort utbud men det jag hittade var bra. Har stor rumpa så byxor kan sitta som hej kom och hjälp mig, men Lindex hade strech i tight modell som satt bra och de fanns även i storlekar större än slanka tonårshöfter ;)
Är det bara jag som ligger och vrider på mig och knappt vågar ligga på mage i oron att trycka illa på barnet? Händer att jag hamnar på mage ändå men försöker inte lägga hela min tyngd rätt ner..
Säkert naturligt att ha de tankarna. Man vill ju bara väl och älskar redan det lilla fostret man bär på!
Nu har jag alla utomstående beställningsjobb färdigsydda. Så skönt
Jag har ju en stor hög med pågående projekt och presenter, men det är ingen panik med dem och stressar mig inte. Det är ju ingen som vet att jag syr åt dem, så hinner jag inte så får jag handla i butik istället
Sambon blir morbror vilken dag som helst nu. Han ser fram emot det, och är nyfiken, han har liksom aldrig sett en så liten bebis på riktigt förut, borträknat sina syskon då, men det var ju bortåt 24 år sedan
Nu har jag berättat för min exman (ganska infekterat relation efter separation) och han tog det bra :) Vi berättade därefter för mina tre barn (med exman) Känns så fantastiskt bra, barnen blev glada och sken upp som solar och började krama magen och dansa hoppdanser :)
LYCKA!!
V.11 ett tag för mig, fick nytt bf på VUL så 27e för mig
Någon här som inte kunnat hålla sig från att handla åt bebis? Det kryper i fingrarna på mig
Jag hade tänkt vänta med vagn till december/januari och då ev köpa ny om inte rätt vagn mirakulöst dök upp på blocket (jätteovanlig i sverige) men när jag skulle visa sambon vad det var för vagn och sedan skulle visa att den aldrig finns på blocket så fanns den...