Wasserdroppen skrev 2016-06-25 16:28:17 följande:
Ush!! Hur har det gått idag? Håller tummarna att det var något ofarligt.
Tack för omtanken <3
Det har varit lite rosa på pappret sen på kvällen/natten/morgonen och på eftermiddagen kom det mörkrött blod på pappret. Sedan rosa igen, men bara på pappret. Fortfarande inget i trosskyddet, har ju haft flytningar sen + men de är liksom vanilj-gulfärgade.
Mitt illamående har gått över, typ direkt vi kom ut i skärgården, så det var nog stressrelaterat. Brösten fortfarande ömma/jätteömma. Ingen smärta eller ömhet i mage/underlig och inte det minsta "mensvärkskänningar". Jag håller mig svagt hoppfull, men ska ringa BM på måndag och fråga om vi ska göra något annorlunda med tider och undersökningar.
Sambon pratar inte så mycket, han är lite inbunden, men har rört vid mig mer, typ strukit handen mot min osv fast han varit väldigt trött efter gårdagen, han var ju inte nykter som en annan
Just nu känner jag ett lugn. Har fått prata med sambon och bästisen och jag hoppas fortsätta denna linje även om det visar sig vara MF. Det var ju åtminstonde inte i v.11 när man börjat bli ganska säker på att klara sig.
Hur "klarade" ni andra midsommarnykterheten? Jag skulle köra kl.6 på morgonen så alla accepterade helt naturligt att jag inte ville dricka. Det fanns även andra chaufförer och en rejält gravid i sällskapet. Jag och "preggot" delade på alkoholfritt vin (blue nun) och cider (rekorderlig och happy joe). Till och med de som drack höll med om att de smakade som riktiga, fast utan alkoholsmaken
Preggot fick dock en hel del sneda blickar innan folk fattade att det var alkoholfritt i burken