BF Februari 2017
Borde det göras någon BF-lista? Eller är sådant "ute" numera? Vi hade en i tråden då för 7 år sen, och det kändes lite mysigt
Borde det göras någon BF-lista? Eller är sådant "ute" numera? Vi hade en i tråden då för 7 år sen, och det kändes lite mysigt
Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.
Det vore kul! Hur gör man smidigast?
Hej! Bf 17/2 här ???? Andra barnet! Har en dotter på 2,5 år. Är ni förstagångsföderskor eller har ni barn sen innan?
Hahaha. Ja, känner igen mig där. :) Gör endast det absolut nödvändigaste ftf. Vi åker iväg i em o jag har inte packat än, ej heller orkat tjata på barnen att de ska packa. O så ska jag hinna jobba idag också. :P
Har någon någon rolig plan på avslöjande?
Sambons syster gav deras föräldrar ett kort hon hade gjort, från pyret. Hon plusade någon dag innan jul. Så har en halv tanke om att när hon får barn i slutet av augusti skriva på deras kort "från morbror, "stor grön drake", min sons namn, katternas namn och din blivande kusin.
Meeeen då är vi uppe i v.15 redan, och jag tror inte vi kan hålla tyst mycket längre än v.12.
Funderar på att köpa något som det står "farmor" på till svärmor, och se om hon fattar att vi inte köpt fel då hans systers blir hennes första barnbarn.
Min mamma är lättare, och svårare jag tror att hon misstänker mig konstant, så hende kommer vi inte att överraska på det sättet.
Igår tog jag en löprunda och då försvann illamåendet direkt. Jag tänker springa så länge det känns ok i kroppen. Någon annan som tränar vidare?
Jag funderar på dubbla träningstoppar haha. Har ju ingen stor byst direkt men nuså minsann. Ja jag har som mål att fixa tjejmilen i september därefter så varvar jag nog ner lite.
Nu är allt utom kalvarna packat. Hinner ligga ner 1 timme innan sambon kommer hem och är ombytt, sen bär det av att hämta snabbmat till middag (vi ska åka skärgårdsfärja utan servering), sedan hämta sonen som är sista dagen på förskolan idag. Någonsin. Så jag är ju något gråtmild även utan trötthet.
Trött och illamående. Ogillar det här. Jag beställde ju inget illamående. Kan jag reklamera det? Även svullen om magen, det är stress pga jobbet, men tryck på gör illamåendet värre. Fick gå och hämta mina mammabyxor, kommer inte klara att sitta flera timmar i bil/båt med vanliga jeans på mig. Hoppas ingen märker. Känns dessutom inte kul alls. Förra gången hade jag inget problem med lätt tryck på magen, dvs som från byxor.
.....
Nu var någon skitunge och tjyvringe på dörren. Som är 1,5 trappor ner. Sprang ju såklart. Ni är jag trött, illamående OCH SUR!
Kalvarna kylvarorna skulle det vara, jäkla telefon