• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • josnos

Hoppar in här jag med :)
    Äl 20 eller 21/5
    Bim 4/6

vi har försökt sedan augusti-15

• ccccccc

är gärna med här. sent missfall och skrapning i april men har nu fått första mensen. hoppas att äl fungerar nu i maj och isf bim ca 3/6. ngn här som är litenäldre? själv 38 så känner väl lite extra press..

• Loncelot
    ccccccc skrev 2016-05-12 10:05:20 följande:

är gärna med här. sent missfall och skrapning i april men har nu fått första mensen. hoppas att äl fungerar nu i maj och isf bim ca 3/6. ngn här som är litenäldre? själv 38 så känner väl lite extra press..

Äldre o äldre, blir 33 iår men kroppsligt med alla problem med rygg, ett mellangärde från hell så känner ja mig mer som en tant... Rent äl mässigt så trodde ja inte det skulle ta sån tid 5försöket nu men kört hoppandes sen augusti -15..
  • mixXi

Förstår att det blir lite extra press. Är "bara" 30 år så har inte riktigt börjat få den pressen ännu även om man såklart tänker att det hade varit skönt att vara några år yngre. Vill ha många barn (minst 3) och vi försöker nu med nr 1.

Har du några barn sen innan? Är ju iaf positivt att du varit gravid, bådar ju gott! Då funkar allt =) Lycka till!
  • Milli_1

Jag är 34 och vårt första barn fick jag när jag var 29... Vi har försökt sedan nov, ett missfall i v 11 imellan...
  • Fru365

Hej alla.. Nu är väl det dags att hoppas på juni!!

Jag tror att jag fick ett utslag i

Maj på gravstickan..

Så jag tror att jag har fått ett biokemiskt missfall..

Jätte tråkigt men samtidigt lättade över att de kanske har skett en befruktning..

Nån som har varit med om detta?

Grav testet va svagt men jag tycks se något, men mensen kom en dag senare, och jag hade mensvärk från helvetet..

Ser ni något?

• Fluffan86
    pojkmorsan skrev 2016-05-10 17:20:24 följande:

Kan tipsa om glandin 25 bästa ja varit med om när ja höll på med mina pojkar försökte i ett år utan resultat börja käka glandin blev gravid direkt sen börja käka de för o få iordning cykeln efter graviditeten o då blev ja gravid direkt igen. Nu ska vi ju inte köra på denna ägglosningen som är i övermorgon utan nästa :)

Beställde precis EPA glandin. Den innehöll lite annat också som verkade vettigt så jag hoppas att den också funkar Hur många tog du varje dag?
  • Cfmilla
    Fluffan86 skrev 2016-05-12 16:08:45 följande:

Beställde precis EPA glandin. Den innehöll lite annat också som verkade vettigt så jag hoppas att den också funkar Hur många tog du varje dag?

Jag har också beställt! hoppas jag får dom i morgon!
Svar på tråden BIM - juni 2016