• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Rosenblad

Många vi är som har BIM i början på Juni, kul om vi alla kan plussa samtidigt!! :)

• columbus

Jag hänger på här också! Har precis fått med mig min fästman på att börja försöka (tjoho!) och har BIM runt den 5:e juni. Vet dock inte om jag vågar lita på kroppen än då jag tog ut p-ring efter typ tio års användande för tre månader sen, men jag håller tummarna! Kommer köra ÄL-test nu runt den 15:e och framåt (beräknad ÄL den 23:e).

• columbus
    marengen90 skrev 2016-05-09 16:27:11 följande:

Tror det inte tog sig alls för oss. Bara blanka tester och har en stark känsla av att mensen är på ingång (Bim -3). Har dock en kort cykel så nästa äl borde bli runt 22e maj :) Fler med äl kring det datumet?

BIM 5/6

Nu kör jag bara en helt vanlig mensapp men jag har haft regelbunden mens de senaste tre månaderna (sedan jag tog ut min p-ring) och enligt den så är ÄL runt den 23:e för mig :) Spännande!
  • Videungen

Hej juni-gruppen!

Nu hoppar jag in här med mensen på g! Får försöka med en februari-bebi istället :) Fick en BBT-termomenter hemskickad i går och FF-appen är installerad och väl undersökt sedan några veckor. Nu ska jag få koll på allt hoppas jag :) Jag är 27 år och jag och min man har sedan en månad tillbaka bestämt oss för att försöka bli gravida :) Min menscykel är oregelbunden dock. Nu blev den 29 dagar och förra gången var den 35 dagar. Men tror att om jag listar ut när jag har ÄL så kan jag räkna ut BIM också! Men BIM någon gång mellan 8-15 juni!

Ska bli kul att följa er andra! <3

• copycat
    columbus skrev 2016-05-09 18:50:55 följande:

Jag hänger på här också! Har precis fått med mig min fästman på att börja försöka (tjoho!) och har BIM runt den 5:e juni. Vet dock inte om jag vågar lita på kroppen än då jag tog ut p-ring efter typ tio års användande för tre månader sen, men jag håller tummarna! Kommer köra ÄL-test nu runt den 15:e och framåt (beräknad ÄL den 23:e).

Jag hade haft p-ringen i 6 år och ägglossningen kickade igång direkt, så det är inte omöjligt!:) men det är klart det kan ta tid också, är väl olika för alla!
  • copycat
    Videungen skrev 2016-05-10 07:23:24 följande:

Hej juni-gruppen!

Nu hoppar jag in här med mensen på g! Får försöka med en februari-bebi istället :) Fick en BBT-termomenter hemskickad i går och FF-appen är installerad och väl undersökt sedan några veckor. Nu ska jag få koll på allt hoppas jag :) Jag är 27 år och jag och min man har sedan en månad tillbaka bestämt oss för att försöka bli gravida :) Min menscykel är oregelbunden dock. Nu blev den 29 dagar och förra gången var den 35 dagar. Men tror att om jag listar ut när jag har ÄL så kan jag räkna ut BIM också! Men BIM någon gång mellan 8-15 juni!

Ska bli kul att följa er andra! <3

Trist med mens, men välkommen hit:)
    Jag har ju också oregelbunden cykel sen i november men jag borde ha ÄL runt 21-23 maj och BIM kanske runt 4 juni. Vi får se helt enkelt. Min mens borde sluta typ imorgon sen börjar jakten på ÄL igen:)
  • Loppalisa

Hej Juni-tråden! 

Hoppar över hit från maj-tråden då min mens verkar ha kommit en vecka för tidigt. Nya tag med BIM runt 6-7 juni och ÄL kring 25e maj. Åker utomlands nästa vecka så tänkte kanske inte sats jättehårt denna månaden. Tänkt bara njuta av semester och god drinkar så får vi se :) 

• marengen90
    columbus skrev 2016-05-09 18:52:13 följande:

Nu kör jag bara en helt vanlig mensapp men jag har haft regelbunden mens de senaste tre månaderna (sedan jag tog ut min p-ring) och enligt den så är ÄL runt den 23:e för mig :) Spännande!

Jag kör också en app, p-tracker. Den brukar faktiskt ha rätt :) Nu vill jag bara att mensen ska komma så jag slipper fundera!

Kul att kunna följas åt! :)
  • Zoey90

Lite tempökning idag så nu känns det som äl börjar närma sig!!

• Anonym (J)

Får hoppa in här då, mensen kom med dunder och brak imorse. Har ingen aning om när jag har bim, fått oregelbunden mens senaste halvåret?

Testat rosenrot 2 månader utan resultat. Beställt munkpeppar som jag hoppas kommer idag och förhoppningsvis förkortar min menscykel (30-36 dagar)

Någon med erfarenhet av de?

Svar på tråden BIM - juni 2016