• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Videungen
    copycat skrev 2016-05-10 07:58:38 följande:

Trist med mens, men välkommen hit:)

Jag har ju också oregelbunden cykel sen i november men jag borde ha ÄL runt 21-23 maj och BIM kanske runt 4 juni. Vi får se helt enkelt. Min mens borde sluta typ imorgon sen börjar jakten på ÄL igen:)

Ja, eller den har inte riktigt börjat ännu. Men allt tyder på det liksom. Tack ???? Ah, då kanske vi hamnar relativt nära i BIM:andet! Eller inte alls... Svårt med oregelbundet... Tempar du eller ska du ta ÄL-tester och så? Spännande ???? Hur länge har ni försökt?
  • marengen90

Roligt att vi är många med äl runt 21-23e. Spännande att följa alla och hoppas det är våran turmånad!!!

Vi pratar barn hela dagarna här hemma och just nu pratar mannen olika teorier om hur man gör pojkar och hur man gör flickor haha. Tydligen hänger det på hur mannen rakar skägget, bara så ni vet ;)

• pojkmorsan

Kan tipsa om glandin 25 bästa ja varit med om när ja höll på med mina pojkar försökte i ett år utan resultat börja käka glandin blev gravid direkt sen börja käka de för o få iordning cykeln efter graviditeten o då blev ja gravid direkt igen. Nu ska vi ju inte köra på denna ägglosningen som är i övermorgon utan nästa :)

• Joss90

Här kommer BIM listan hittills!

Kommer säkert komma fler så jag väntar med att lägga den som tilläggskommentar på mitt första inlägg :)

30/5. Zoey90

31/5 Milli_1

1/6 Rosenblad

1/6 Fridson

1 /6 Pennie22

1-2/6 joss90 (trådstartare)

1-2 /6 loncelot

2/6. Fluffan86

4/6? Copycat

5/6 Marengen90

5/6 Columbus

6-7/6 Loppalisa

7/6 Verro

4-10/6 mixXi

8-15/6 Videungen

9/6. Susi85

23/6. Pojkmorsan

Juni Hubert

Juni Karitziana

Juni. Cfmilla

Juni. Anonym (J)

Hoppas nu att många av oss plussar <3

• Loncelot
    Joss90 skrev 2016-05-10 19:33:54 följande:

Här kommer BIM listan hittills!

Kommer säkert komma fler så jag väntar med att lägga den som tilläggskommentar på mitt första inlägg :)

30/5. Zoey90

31/5 Milli_1

1/6 Rosenblad

1/6 Fridson

1 /6 Pennie22

1-2/6 joss90 (trådstartare)

1-2 /6 loncelot

2/6. Fluffan86

4/6? Copycat

5/6 Marengen90

5/6 Columbus

6-7/6 Loppalisa

7/6 Verro

4-10/6 mixXi

8-15/6 Videungen

9/6. Susi85

23/6. Pojkmorsan

Juni Hubert

Juni Karitziana

Juni. Cfmilla

Juni. Anonym (J)

Hoppas nu att många av oss plussar <3

Du kan också göra en ny tråd och lägga en länk till den i trådstarten tex BIM-lista Juni.. Så kan alla som kommer lägga in sig själva
  • Joss90
    Loncelot skrev 2016-05-10 19:47:11 följande:

Du kan också göra en ny tråd och lägga en länk till den i trådstarten tex BIM-lista Juni.. Så kan alla som kommer lägga in sig själva

Okej :) det visste jag inte att man kunde göra!
  • copycat
    Videungen skrev 2016-05-10 13:02:31 följande:
    Ja, eller den har inte riktigt börjat ännu. Men allt tyder på det liksom. Tack ???? Ah, då kanske vi hamnar relativt nära i BIM:andet! Eller inte alls... Svårt med oregelbundet... Tempar du eller ska du ta ÄL-tester och så? Spännande ???? Hur länge har ni försökt?
    Fick hem nya ÄL-tester idag så vi kör på det! Vi slutade med P-ring i november men började egentligen jaga ÄL "på riktigt" med tester förra månaden, så vi har inte försökt så länge. Och jag tror inte vi prickat in en enda ÄL innan dess heller, vår lust har oftast fallit på just innan eller efter mens (när inte ÄL är) men nu har vi bestämt att försöka mer även om det blir lite "verkstad" vilket vi egentligen ville undvika. Men vår dotter är 2 nu och vi tycker det vore roligt med ett syskon innan hon fyller 3 och då är det bara att inse att det är läge att göra bebisverkstad:) Okej, hur är det nu då? Har den kommit igång eller var det falskt alarm?
  • Cfmilla
    pojkmorsan skrev 2016-05-10 17:20:24 följande:

Kan tipsa om glandin 25 bästa ja varit med om när ja höll på med mina pojkar försökte i ett år utan resultat börja käka glandin blev gravid direkt sen börja käka de för o få iordning cykeln efter graviditeten o då blev ja gravid direkt igen. Nu ska vi ju inte köra på denna ägglosningen som är i övermorgon utan nästa :)

Oh så spännande! När/hur ska man ta det?
  • Joss90

Hos oss är det ganska aktivt sexliv redan sedan innan så vi skippar ÄL tester och kör på med mys som vi brukar ;) kanske är vi lite mer aktiva än vanligt men jag tror att det hade blivit för jobbigt mentalt för mig att hålla på med tester. Så varannan eller var tredje dag försöker vi få till det under hela cykeln, och min sambo klagar inte

• marengen90

Vi kommer också köra utan tester. Jag skulle bara stressa upp mig. Varannan eller var tredje dag kommer vi köra på. Nu vill jag bara ha mensen och komma igång! Tålamod är inte min grej ;P

Svar på tråden BIM - juni 2016