• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Rosenblad

Hoppar in här då från Maj tråden, varit inaktiv några dagar nu då jag bröt ihop totalt vid BIM och mensen då. Blir 8e försöket denna gången och vi kommer nu försöka mer än nånsin, vi kommer köra på varannan dag från mens till BIM med start idag. Känts jobbigt innan med schemalagt sex men orkar inte bli så knäckt igen så nu kör vi bara! Inget äl prickande utan bara varannan dag, så kan man släppa tanken på vilken dag det är, känns skönt. BIM 1e Juni, och sen den 29e igen! Nu ska de gå!!!

• Susi85

Hej tjejer!

Jag hoppar med er här. Jag och maken har precis börjat försöka få vårt tredje barn. Vi har två söner födda 2010 och 2012 , de blir 6 och 4 år i sommar. Fick precis ett tidigt missfall ( vecka 5) men hoppas att allt kommer igång snabbt igen och borde då ha bim runt 9/6

• Zoey90

Hoppar in. Första försöket :)
    Enligt NC är bim 30/5 men vill gärna vara med här. :) så nervöst :D

• pojkmorsan

Jag hoppar in här med vi börjar försöka i juni bim 23/6 :) vi har två pojkar på 7 och 6 år nu ska vi baka syskon :):):)

• Karitziana

Jag hoppar också in här efter att idag ha testat negativt. Har BIM idag! Hoppas på bättre lycka i Juni för oss alla :)

• Fluffan86

Hej hej! Jag hoppar också in här från maj-gruppen. BIM runt 2:a juni om det stämmer. Vet att det kan ta tid att bli gravid och det är bara 3:e försöket men jag kan inte hjälpa att jag är orolig då det är första barnet vi försöker med och jag är 30 år redan... Men vi håller tummarna för denna månad!

• marengen90

Tror det inte tog sig alls för oss. Bara blanka tester och har en stark känsla av att mensen är på ingång (Bim -3). Har dock en kort cykel så nästa äl borde bli runt 22e maj :) Fler med äl kring det datumet?

BIM 5/6

• Cfmilla

Äsch... Mens 2dagar förtidigt. Men det verkar som att min cykel äntligen är normal. 32 dagar istället för 46! Det känns skönt ändå!

Insåg också att jag gått upp 11kg på ett år, de mesta efter att jag slutade med p-pillren. Så full fokus på att tappa dom, så blir det nog lättare att bli gravid med!

• Loncelot

Jag har runt 10kg att få bort,

Hoppar bort från majtråden och kör bara här, så mycket fokus på alla plussande i den tråden haha

Hoppas ja får bli en av dom första att posta en sån bild här i juni månad

Svar på tråden BIM - juni 2016