KaosArt skrev 2016-05-17 07:04:41 följande:
S1981, finee, sanlu87, Kvinna84a och stajlish- Tack tjejer! :)
Ja det känns skönt nu, känner mig lugn. Jag förtjänar verkligen att känna såhär, tycker jag :) sånt kaos jag har haft i huvudet de senaste veckorna.
Finee- wiho, nu är det äntligen slut med sprutor för dig. Vilodag idag och imorgon är det tajm! ;) du får tänka på mig när du ligger där på plocket att här låg kaosart för en vecka sedan. Hehe, närå.
Stajlish - ja jag förstår att det går långsammare när man gör om allt, speciellt på långt protokoll. Men nu när du börjar med sprutorna så kanske det går lite snabbare. Jag tänker att då "gör " man ju lite mer. Prover och ul och sådär, :)
Skönt att du känner dig lugn! Hahaha, ja, jag ska tänka på dig imorgon när jag ligger där och plockas
Jag är dig hack i häl
Känns skönt för min del att vara klar med sprutorna. Hur går det för dig med dina överstimuleringssprutor?
S1981 skrev 2016-05-17 14:58:30 följande:
Ringde kliniken nyss och fick veta att endast 1 ägg befruktats normalt hittills. Håller såklart tummarna för de enda ägget och att det ska dela sig fint tills på torsdag. Men samtidigt har jag redan börjat ställa in mig på att köra igång med ny behandling så fort det går.. Suck. Undrar mest om det kommer att räknas som ett av de tre försöken vi har på oss om ägget inte går att återföra?
Håller alla tummar och tår att det ska dela sig fint!! Kram <3