IVF-start slutet på april/början på maj
Idag var det sprutdag 8, känns segt, många dagar. Nej jag kommer inte göra några mer vul och inte blodprov heller. Jag vet inte om 16 är många, men de låter ju som många. Ja precis det var sammanlagt på båda äggstockarna. Men vissa va ju ganska små, så vet inte om dem hinner växa på sig. Får se helt enkelt. Men de låter ju lovande. =) Men som man läst tidigare så är det ju mycket mer som ska klaffa, men befruktning och delning osv. Men jag vill vara positiv och hoppas!
Sännande med äggplock på tisdag Kaosart! Det går framåt :) Det är väl ett bra tecken att de sänker din dos? Det måste ju betyda att du inte är så svårstimulerad, vilket väl är positivt har jag för mig?
Idag ringde kliniken och sa att av mina 9 ägg så har 3 blivit befruktade. Blev ganska besviken.. Men de sa att de såg fina ut iallafall. Usch har haft en orolig dag idag, vill så gärna ha nåt till frysen. Har gråtit en massa, av oro, nu börjar ivf-verkligheten komma ikapp mig. Otroligt påfrestande psykiskt detta. Men jag vill ändå vara positiv och tänka att det är tre starka små kämpar vi fått till <3