KaosArt skrev 2016-05-23 20:48:52 följande:
Hehe men vad skönt med tre till frysen! Så skönt att ha backup!
Ja bim imorgon. Har känningar från livmodern, men vet ju inte om det beror på mens, lutinus eller graviditet. Jag håller på att bli tokig. Oro så fort ja ska gå på toa. Vill bara att veckan ska gå.
Pratade med sambon idag om att testa på onsdag, men jag tror vi väntar. Han vill vänta. Men känns jäkligt tungt, vill ju bara veta. Vissa stunder har jag gett upp. Tänker på att det kanske fungerar bättre nästa gång med en sexdagars. Men fan vill ju att det ska gå denna gång. Jag önskar så det gör ont i hjärtat.
Ja, det känns jätteskönt med en back up. Var över all förväntan att det skulle bli tre till frysen. Har gått på moln idag, men räknar med att oron kommer krypa på här om någon dag..
Förstår att det är kämpigt för dig just nu, såhär alldeles i sluttampen på ruvningen. Det är ju i alla fall bra att du inte fått någon mens än. Svårtolkat med symptom absolut, kan ju bero på vad som helst. Började du känna av lutinusen på en gång? Jag har inga som helst biverkningar av den än, hadt den sedan fredags.
Hur ser det ut för er andra - när började ni få lutinusbiverkningar? Är det någon som inte fått det?