BF December 2016
Har fått lite bruna flytningar sedan igår kväll så jag bokade ett vul nu hos en gynekolog i min kommun. Bor lite utanför stan. Kostar tydligen 350kr. Hade det varit bättre att gå till ngn privat inne i stan tro?
Har fått lite bruna flytningar sedan igår kväll så jag bokade ett vul nu hos en gynekolog i min kommun. Bor lite utanför stan. Kostar tydligen 350kr. Hade det varit bättre att gå till ngn privat inne i stan tro?
Har fått för mig att 350kr är vad ett besök kostar, oavsett. Det är väl även det det kostar på gynakuten har jag för mig?
Är i v 7+6 nu och har varit på tidigt vul idag, allt såg bra ut och hjärtat slog med full fart!! :)))) Känns lite bättre att må illa nu :P
Allt såg bra ut på vul för oss. Vecka 9 (8+2) :)
Gick in i vecka 10 i lördags (9+2 idag alltså) och plötsligt känns det som att den extrema tröttheten jag kämpat med har släppt. Det känns verkligen som att en dimma har lättat! Hoppas nu det fortsätter under eftermiddagen, och ett tag framöver :)
Fick en tid för vul på onsdag kl 9.15 kan knabbt stå ut i 2 dgr vill kolla NU men får väl lugna ner mig lite :p
Allt såg bra ut på vul för oss. Vecka 9 (8+2) :)
Åh vad nervös jag är! Har så ont i magen, känns som mensvärk men det hugger ingenting, har normalt sett som knivar i magen vid mensvärk, det här är mer som att det molar fast jättestarkt... Förra graviditeten kunde jag känna att det "drog/pirrade" men det har jag inte känt nu, men nu är det så pass mycket att det känns jobbigt att stå upp längre stunder och skulle helst bara vilja lägga mig i fosterställning, usch...
Hur stark "mensvärk" har ni haft? Tänker om växtvärk gör ONT eller om det är mer bara lite "känningar"???
Allt gick bra hos BM idag och hon hittade även hjärtljuden! 11+0 enligt henne och enligt VUL 10+2, så vi får se vad KUB säger den 24 maj
Jag som var så glad igår efter VUL. Var sedan på inskrivning och jag märkte att barnmorskan såg orolig ut då hon tog blodtrycket, hon tog om flera gånger med olika " apparater" och sa att jag hade 200/118 i tryck . Det blev färd till akuten och snabb medicinering för att få ner trycket så jag låg inne över natten. Så nu har jag bara normalhögt. Har nu fått medicin som jag ska ta 3 ggr per dag men jag känner mig uppgiven över att allting ska gå bra:((( . Nån mer som har högt blodtryck?