BF December 2016
Jag är gärna med i gruppen är i v 6 och tror bf är 12 december ungefär (om allt går bra.)
Jag är gärna med i gruppen är i v 6 och tror bf är 12 december ungefär (om allt går bra.)
Jag känner mig sjukt trött och brösten är ömma emellanåt. Molvärk hade jag bara runt BIM men har inte känt av det så mycket. Å hungrig är jag!
Har ni fått några cravings ännu? Jag har fått sug efter juice (just nu tropisk innocent är god)
Ne vet att det inte finns några "ska" hihi. Men man läser mkt om att man kan vara illamåendet och yr m.m. Det som är mest tydligt på mig är att jag känner min kissnödig och trött samt ömma bröst. Det är nästan så man vill känna mer haha. Förstå mig rätt. Men jag antar att det kommer hihi.
Spydde för första gången igår
Kräktes 8 månader förra gången så får se om de blir samma sak nu, mår illa hela tiden och enda lindringen är att äta, vilket är svårt då det mesta smakar konstigt och jag vill inte börja gå upp i vikt än!
Många skriver att de ska göra el har gjort vul tidigt kan man bara be att få göra det hos gyn el hur bär man sig åt?
Ringde och bokade tid för inskrivning och enligt de på mvc så är jag i v 8 imorrn. Enligt Fl är jag i v 6+2 alltså v 7 undrar vad man ska gå efter?
Jag förstår inte varför många tycker det är så negativt att få barn i december är det bara pga julen?