Mariro skrev 2016-08-06 14:18:48 följande:
Hjälp! Okej innan jag freakar ur helt fullständigt - jag gick på toa nyss och kisset var rosa! En stund innan det åt jag rätt mycket jordgubbar, snälla säg att jordgubbar kan färga kiss rosa.....!?
Har aldrig hört att man kan få rosa kiss av jordgubbar, tycker du ska ringa till 1177 och fråga.
Marialia skrev 2016-08-06 12:05:27 följande:
Jag har börjat få ont i svanken och vid de bakre fogarna. Försöker träna ryggen men har svårt att hitta bra övningar, funderar på att gå till en sjukgymnast.
Jag har tecknat den utökade gravidförsäkringen hos Trygg-Hansa då vi redan har alla försäkringar där. Min kompis fick ut ganska mycket pengar på den då hon behövde ligga inne några nätter innan förlossningen.
Jag ska teckna utökad hos TryggHansa då jag har alla försäkringar där och hade den med mina andra tre barn. Har aldrig haft några problem med dem.
Var på RUL i veckan, moderkakan i framvägg, vilket förklarar varför jag inte känt så mycket, bara enstaka små puffar ibland.
Fick det även bekräftat att det är en fjärde liten pojk i magen. Lite fräckt att ha 4 söner, samtidigt som jag är lite ledsen över att jag aldrig kommer få en dotter. Men jag längtar väldigt efter min fjärde son, speciellt efter man fick se honom sparka därinne. Ska tillbaka på tisdag då hon inte fick så bra bild på hjärtat som hon ville, han ligger lite dumt därinne, så förhoppningsvis har han ändrat läge på tisdag.
Direkt efter RULet åkte vi och kollade barnvagnen, och jag kunde såklart inte hålla mig så det blev en Emmaljunga Nitro -15, med blå/lime liggdel och grön sittdel, jättesnygg till kanonpris, bara 4500kr. Hade tänkte köpa vagn begagnat, men kunde inte låta bli när jag såg vagnen och priset.