BF December 2016
Vi har bokat privat UL på mama mia, det kostar 550kr + 100kr om man vill ha bild
Vi har bokat privat UL på mama mia, det kostar 550kr + 100kr om man vill ha bild
Nu blev jag lite nyfiken. Går du inte hos Mama Mia annars? Jag ska på tidigt ul men antar att jag inte behöver betala något för det? Kanske har jag fel.
Någon mer som fått avsmak för varm mat? Vill bara äta sallad helst. Även mejeriprodukter och choklad går bra:)
Ahhh skönt att höra att jag inte är ensam. :)
Är du också extremt trött? Tänker om det hör ihop?
Upptäckte just att jag har kallelse för cellprov i morgon. Någon som vet om det är OK och göra när man är gravid?
Något lustigt som hände för några dagar sedan när min mamma var på besök. Hon luskade ut för någon vecka sedan att jag var gravid frågade rakt ut (är i v 8 nu v 7 då.)
Så häromdagen sa hon: jag vet vad det blir! Men jag säger inget!
När jag väntade första barnet för några år sedan berättade jag för henne i v 7 att jag var gravid och då sa hon direkt: det är en tjej! Hon var 100% säker. Vi tog inte reda på könet så det var ju väldigt spännande på bb. Ut kom en liten tjej sedan iaf :).
Tror verkligen att mamma redan vet vad det blir denna gången med.
Någon med erfarenhet av Postafen mot gravidillamående? Sea band fungerar inte för mig! Detta börjar bli löjligt, kräks t o m luft nu!
Någon anna som har kontiga symtom?
Jag får enorma kräkreflexer av att borsta tänderna! ;D
Känns lagom stabilt att stå och hulka när man för sig fräsch i munnen. Haha!
Ja men då måste det bli vul eller? Är det skillnad på vad man ser med vul eller vanligt ul?
Alltså jag är så hungrig, KONSTANT! Men jag är inte så sugen på att äta nått mer än äpple, dock gör min mage uppror efter ett par äpple. Dessutom är jag fortfarande lika hungrig efter ;) Vad ska man göra? Tänkte gå och lägga mig nu, men är fortfarande sjuuukt hungrig!