BF December 2016
Längtar så fruktansvärt mycket att få träffa mitt livs största kärlek!
Längtar så fruktansvärt mycket att få träffa mitt livs största kärlek!
Herre Gud! Jag är så trött. Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover.. 6 veckor kvar av jobb. Hade bra gärna gått hem redan nu.. har svårt att hålla mig vaken framför datorn på jobbet. Blir till att gå upp och röra sig 5 min varje timme. Deg blir även två till tre koppar kaffe om dagen på jobbet.. inte det bästa men känner att jag skulle dö utan det.
Herre Gud! Jag är så trött. Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover.. 6 veckor kvar av jobb. Hade bra gärna gått hem redan nu.. har svårt att hålla mig vaken framför datorn på jobbet. Blir till att gå upp och röra sig 5 min varje timme. Deg blir även två till tre koppar kaffe om dagen på jobbet.. inte det bästa men känner att jag skulle dö utan det.
Likadant här, sjukt trött och svårt att hålla ögonen öppna :( Lägger dock delvis skulden på dottern som var vaken mellan 02-04 inatt...
Var på konferens fre-lör och fick sitta på en hård stol och lyssna på föredrag i alldeles för många timmar vilket var jobbigt för kroppen. Vet inte om det beror på det, men nu är de s***ns hemorojderna tillbaka och det gör så ont :( Bröt ihop helt igår och låg på soffan och grät. Dels för att det gör ont nu och dels för att jag är skraj för vad som kommer hända vid förlossningen om det är så illa nu.
Tess: fin bild. Känner mig också enorm! Har tyvärr aldrig lyckats lägga ut några bilder här på familjeliv för att visa :( ja tänk, vart ska det sluta? Hur stor blir man? Fast lite mysigt tycker jag det är :)
Gick på havandeskapsledighet för en vecka sedan då ja jobbar inom korrtidsvården som blir för tung och stressig arbetsmiljö den sista tiden av graviditeten De är 56 dagar till BF... är redan sjuukt rastlös och behöver lite tips på vad man kan fördriva tiden med!! :D
promenader tar jag redan, har redan fixat o ordnat allt för bebisen, förra helgen målade jag om köket i brist på annat, o allt med städning är också redan gjort haha....
kolla serie/ film o läsa böcker etc e inte riktigt min grej att spendera flera timmar på varje dag....
Va gör ni när ni är lediga / hemma ??
Jag jobbar också sista dagen 2/12! Men de. Senaste månaden har det varit väldigt mycket vab med dottern som nyligen börjat dagis, så känns som jag bara jobbar halvtid :)
Nu dröjer det nog inte många veckor innan den första bebisen i vår grupp kommer!! :) spännande att höra från de som efter förlossning/KS orkar dela med sig av sin upplevelse <3
Jag hoppar ur här.. Våran lille Loke har somnat in nu i v34.
Det känns nästan jobbigt att mitt i den stora sorgen för De5pojkarna meddela att nu är gruppens första barn fött!
Inatt kom Ture ut 02.58, 3180 gram tung och 49 cm lång. Vecka 37+ 5
Jag börjar noja för att förlossningen ska dra igång innan mitt snittdatum. Vet inte varför jag börjat tänka så? Hört fler nu som fött tidigare, antagligen därför.
Hur känner ni andra? Tänker ni också så nu när det närmar sig?