Barnen eller den nya.
Hoppas hon stämmer dig för felaktigt avskedande om orsaken är din galna nya. Det är inte ett legitimt skäl för avskedande.
Hoppas hon stämmer dig för felaktigt avskedande om orsaken är din galna nya. Det är inte ett legitimt skäl för avskedande.
Faktum är att min syster var med om något liknande, så det här kan mycket väl vara sant.
Men TS, jag vet inte ens vad jag ska säga, det är så smaklöst att lämna sin fru och sina barn i sticket att jag inte ens har ord för det.
Hur du kan ta din nyas parti så till den milda grad att du till och med säger upp ditt ex - det är obegripligt. Det framstår som att du är rädd för din nya och hennes humör.
Klart att din nya tycker det är trist att dina barns mamma jobbar på ditt jobb, men det får hon hacka i sig. Du borde inte vika dig för det, och nej man klarar sig inte något vidare på a-kassa.
Jag hoppas verkligen att karma biter dig i r*ven. Man väljer inte bort sina barn sådär. Vilka spår tror du att det sätter i dem? Vad tror du att de tänker om dig och ditt agerande?
Jag tycker faktiskt att du borde skämmas, du borde ligga sömnlös på natten. du försätter så många oskyldiga i jättejobbiga situationer bara för att du har lust och för att du är feg. Det är inga godtagbara anledningar.
Kan återigen skriva att om min fru hade visat mej kärlek så hade inget av detta hänt.
Nu kunde hon inte det pga omständigheter så jag valde en annan väg.
Ingen fara ts. Dina föräldrar är sjuka så de dör säkert snart och barnen är stora och har egna familjer snart. Lev livet med den yngre häxan i isolering, det blir säkert toppen!
Hur länge då, en vecka eller? nej försök inte skylla ifrån dig, det var ditt val och nu kan du ha det.
Äkta kärlek kände inte du för henne, det kan man konstatera. Älskar man någon så stöttar man den andra kravlöst när den andra har det tufft. Äkta kärlek, då ser man längre än sexet.
Att du inte var nöjd med sexlivet är en annan femma och visst, det var DITT val att lämna. Men det beror inte på att hon inte visade dig kärlek (dvs hade sex med dig) utan för att du inte älskade henne.
Väljer man att lämna så kan man göra det på olika sätt. Man kan göra ett snyggt avslut, därmed chansen att man kan bibehålla en värdig relation. Du har valt att inte göra det (för att den nya ska hålla sig lugn).
Skyll inte dina val på andra, var en man och stå för dina beslut, det är att vara vuxen. Små barn skyller på andra, vuxna står för sina beslut.
Nej nej nej det är ärligt och helt ärligt är att hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta
Dina ungar ska det stå.