Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Anonym (Jag) skrev 2016-04-13 19:33:18 följande:

Dina ungar ska det stå.

Skulle aldrig ha sex med nått barn, pedofiler är bland det värsta jag vet.
  • Anonym (Vet ej)
    elmadumle skrev 2016-04-13 19:56:22 följande:

Stackars dig! tycker det var jäkligt bra att ditt x ens ville ligga med dig en gång i veckan, tacka fan för att hon enbart ställde upp för att du skulle få din vilja fram. Sex tre gånger i veckan, du tycker på fullt allvar att hon skulle ställt upp på det fast hon mådde dåligt?

Hoppas verkligen ditt x inte någonsin tar tillbaka dig. 

Vi får låta framtiden utvisa hur allt blir. Och på slutet ville exet ha mera sex än 3 gånger i veckan men då hade jag redan träffat den nya dock i smyg och jag valde tillslut den nya
  • Anonym (Vet ej)

Hoppas att detta blir ett av mina sista inlägg här. Någon skrev om karma och för info blev jag idag borttagen från företaget jag jobbar för (jag var mellan chef). Den nya vet inte något om detta men det kommer innebära att hon också blir utan jobb, vet inte hur jag ska säga detta till henne och vet inte om hon vill ha mej kvar heller f..n

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (syster) skrev 2016-04-14 19:42:57 följande:

Det var jag som sa det, och karma is a bitch. Kan inte tänka mig att någon tycker att det är något annat än rättvist. 

Men du, men klarar sig så bra på A-kassa! 

Nja får se. Får ta nått lån annars om jag inte får nytt jobb omgående.
  • Anonym (Vet ej)

Har aldrig trott på karma och om det nu verkligen finns då får jag stå mitt kast.

• Anonym (Vet ej)
    Emmasofiabe skrev 2016-04-15 18:19:11 följande:

Usch!!! Fruktansvärda känslor går genom min kropp när jag läser detta inlägg!

Min pappa lämnade min mamma för en riktig häxa som var svartsjuk på min mamma och lät aldrig pappa vara ensam med mig och min syster för hon var rädd att han skulle träffa min mamma så det tog tio år innan han bad om ursäkt och sökte kontakt med oss för att hon lämnade han för någon annan , då vågade han engagera sig i sina tidigare barn!

MAN VÄLJER ALLTID BARNEN! du fattar inte hur mycket du kommer skada dom!

OK, låter inte bra. Jag bor hos den nya (har bara bott där i 1 månad) tyvärr har hon ett humör jag inte sett förut så vet inte vad exakt jag ska göra. Tankarna går till barnen trots att dom är stora och även till ex frun men också till den nya. Kan en kvinna bli helt förvandlad när man flyttat ihop? Får skäll bara jag säger något om ex frun.
  • Anonym (Vet ej)

Har lite känslor kvar för exet efter ett långt äkteskap det är därför jag har kontakt med henne.

Är även lite nyfiken och vill höra hur det går för henne mellan varven.

• Anonym (Vet ej)
    sextiotalist skrev 2016-04-17 10:22:44 följande:

Knappast karma, utan konsekvenser av ditt handlade. När du sparkade din exfru så överträdde du troligen dina befogenheter. Vi har en arbetslagstiftning i det här landet och att avskeda någon för att hålla sin sambo lugn är ingen orsak till att avskeda en person.

Kanske kanske inte för hon skrev inget brev om att hon ville om återanställning. Jo sambon är svartsjuk så det räcker för jag får inte prata med exfrun trots att barnen snart fyller år.

Står och vacklar hit och dit. Sover sådär men ändå ok. Får se hur allt slutar.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-04-17 19:57:24 följande:

Man gör inte så i Ryssland, förutom om man är en psykopat.

Vad gör man inte i Ryssland?
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-04-17 20:27:33 följande:

I ett tidigare inlägg undrade du om det kanske var normalt att bestämma så mycket (kontrollera och stalka) så mycket i hennes kultur. Det är det inte.

Ok men hon har bott i Sverige ca 15 år så hon kanske fått detta av svenska samhället för hon ser allt och vill kolla vem jag ringt till och även gå igenom min dator därför ringer jag mitt ex när hon inte är med jag raderar dessutom samtalen jag ringt till mitt ex gör jag inte det blir det bråk och det vill jag inte ha.
Svar på tråden Barnen eller den nya.