• LFF

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 10:23:03 följande:
    Nej tror inte på tomtar o troll, men har ingen anledning att prata med kvinnan som står i anmälan.
    Ja jag hade nog gått på träffen om inte anmälan kommit och jag går inte på den med hänsyn till min nya. 
    Innan anmälan hade jag och exet kontakt dvs vi pratade minst 1 gång i veckan dock i smyg från mitt håll för den nya hade blivit ännu argare om jag sagt nått om det, dom samtalen saknar jag faktiskt. 
    Nej, efter all denna tid i denna tråd så kan jag säga att du inte hade gått på släktträffen om din nya hade sagt att du inte får gå dit själv. Du har ju än så länge inte vågat göra ett endaste jävla skit utan att hon sagt ok så varför i hela fridens namn hade du gjort det denna gång? 
  • LFF

"Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru"

Det där är ett citat från din trådstart från mars. Det var lååååååååångt innan din nya blev anmäld av en helt annan kvinna till soc. Redan då, i mars, vågade du inte ha kontakt med din exfru, inte heller med dina barn eftersom de bor hos din exfru. Så varför skulle någon tro på dig när du säger att du hade gått på släktträffen, där din exfru kommer befinna sig, så länge din nuvarande kvinna har klorna i dig? Varför i hela fridens namn skulle hon låtit dig gå nu till en sammankomst där din exfru befinner sig när hon inte ville att ni skulle ha kontakt för snart 5 månader sedan? Men nu kan hon maskera det hat hon kände redan då som att "men hon ligger bakom anmälan mot mig" och eftersom du inte har någon hjärna mellan axlarna utan bara mellan benen så säger du "Ja, du har helt rätt" så länge hon särar på benen.

• LFF

Nej, ge faan i att skicka mailet. Låt ditt ex slippa dig. Ta tag i ditt liv istället! Du älskar inte ditt ex. Du vet inte vad kärlek är om det skulle bita dig i arslet. Du hade något bra som du kastade bort som skräp genom att vara otrogen från början. Om du hade älskat din exfru så hade du inte varit otrogen. Om du älskat din exfru hade du haft förståelse för hennes sorg och den påverkan det hade på ert samliv.

Det finns faan inget osexigare än människor som inte kan leva ensamma, som hela tiden måste ha någon som väntar på en för att de ska kunna lämna en relation.

Den enda orsaken till att du vill skicka mailet nu är för att du fått höra att din exfru hittat någon annan och det är bara sårad stolthet som pratar. Du trodde att du kunde ha henne som backup när du blivit dumpad av din nya. 

Låt ditt ex bli lycklig med en riktig man som har vett nog att behandla henne som hon förtjänar istället!

• LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-19 13:16:57 följande:
    Jag vet allt vad kärlek är har faktiskt inte tänkt tanken att ha exet som en backup.
    Det har du ju visst det. "Hon lovade att vänta på mig" "Om jag lämnar den nya så kan jag gå tillbaks till exet" etc etc etc. Måste jag verkligen gå igenom och länka till alla de inlägg där du skriver liknande saker?

Först nu, när din exfru verkar ha hittat någon så ska du (åter igen) ta den fega vägen ut ur en relation genom (denna gång) påhittad otrohet men bara om ditt ex är villig att ta dig tillbaka.

Så jo, du har haft exet som en backup men du är inte ens man nog att erkänna en sån feg sak.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-20 13:33:19 följande:
    Jo det är klart men jag måste komma på någon plan utav något slag.
    Vad sägs om att ha lite stake och vara ärlig för ovanlighetens skull? "Jag lämnar dig nu då du 1) varit otrogen, 2) beter dig som en idiot 3) fått mig att ta avstånd från mina barn och min familj 4) krävt att jag ska säga upp allt för din skull... mm mm"

Och sen skaffar du ett liv påp egen hand och ger faan i din exfru som nu verkar ha fått sitt liv på rätt väg.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-20 13:37:04 följande:

Bra sex, hon är sexig/snygg smal fast stora bröst det är något jag inte är van vid, hon är intresserad av resor, dans, livets goda och ja hon säger att hon älskar mej och vill leva resten av sitt liv med mej hon är en bra mamma.
    Hur kan man vara en bra mamma om man vill hålla den andre föräldern borta från det gemensamma barnet?
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-20 21:59:51 följande:
    Hon är en bra mamma helt enkelt, hon hittar på en massa aktiviteter som barnet kan gå på men detta med att hon inte vill att pappan ska ha barnet beror på att hon inte gillar pappan och hon har även sagt att hon är rädd för att om barnet är där att barnet då kanske kommer att föredra pappan framför henne, jag kan förstå hennes oro men tycker att pappan naturligtvis ska träffa barnet för jag känner inte att jag vill ta på mej papparollen till ett barn som inte är mitt. Och barnet är så pass stort så jag tycker barnet kan få välja själv om hon vill vara hos sin pappa eller inte men det kan man inte säga till den nya o jag har egentligen inget med deras förhållande dvs mamma, pappa o barn att göra utan vill att dom löser detta.
    Nej, man är inte en bra mamma om man är rädd för att barnet ska tycka om pappan bättre och därmed håller barnet ifrån pappan. Pappan ska, om möjligt, ha sitt barn 50% av tiden. Inte behöva vara beroende av om mamman tycker att det är lämpligt att barnet och pappan träffas.

Det kommer att bita henne i arlset sen när barnet växer upp och inser hur jävlig mamman är.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-14 21:21:32 följande:

Exet brukade ta vin ca 1 gång i veckan när vi var tillsammans men inte så hon var stupfull varje vecka, jo hon kanske tröstade sig? Får se om jag skriver något.

Hon säger att hon är gravid och att det är mitt barn så jag är återigen kluven för vill inte ta hand om någon som är sjuk vill inte ta hand om något mer barn heller.

Nej, det har vi sen länge förstått, att du inte klarar av människor som mår dåligt. Så ta du tillbaka din ragata och gör om gör rätt med det nya barnet och se till att verkligen finnas där för det. Men se till att ni gör ett faderskapstest först så vänta med att säga upp lägenheten tills dess.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-14 21:36:47 följande:

Gillar inte att se sjuka människor sån är jag men det kanske går att öva upp.

Nä ta tillbaka den nya känns långt inne.

Nej, antingen så har man förståelse, omtanke och empati med andra och kan vara stöttande när någon mår dåligt eller så är man som dig och en osympatisk, självisk skit som bara bryr sig om yta och att ha ett hål att stoppa in polarn mellan benen i.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-16 19:09:22 följande:

Ärligt vet jag inte om exet är ärlig för om man nu har hjärtsvikt ska man inte dricka alkohol men det är min åsikt plus att jag råkade se henne av en slump för någon månad sen när jag skulle lämna några saker till ett av barnen, hon såg inte sjuk ut då.

Den "nya" kan glömma min plånbok iallafall för den är tom åtminstone på pengar och nej tänker inte låta mej snärjas igen.

Hur ser man ut när man är hjärtsvikt då?

Min morfar har haft hjärtproblem i 30 år. Två operationer har han genomgått. Inte faan syns det på honom att han äter diverse mediciner för att hålla hjärtat igång.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-17 08:42:50 följande:
    Visst det finns det ju men tyckte hon såg väldigt pigg ut men hade inte sett henne på länge och trodde inte jag skulle möta henne den dagen heller tror vi blev ställda bägge två.
    Nu höll jag på att skriva saker som nog skulle kunna fått mig avstängd. Men kontentan är: Är du så blåst att du tror att alla sjukdomar syns om de blir behandlade med korrekt medicin och dosering?

Ge faan i exfrun, låt henne vara eftersom du är fullständigt empatilös och totalt saknar både förståelse och omtanke (något du så otroligt bevisade med att vara otrogen för att exfrun inte släppte till när hon sörjde förlusten av sina nära och kära) och tror att behandlade sjukdomar syns utanpå.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-17 09:47:12 följande:
    Tycker att alla ska få andra chanser och visst jag var ett svin som gick bakom hennes rygg men fattar bättre idag. Egentligen slutade jag inte älska henne utan jag tänkte ska resten av livet vara såhär? Därför reggade jag mej på sidor trodde inte jag skulle få napp på någon sida utan det var ett test till att börja med!
    Det spelar ingen jävla roll varför du gjorde det från början! Du gjorde det när din dåvarande fru sörjde! Du gjorde det för att hon inte "ville ställa upp på sex flera gånger i veckan". 

En andra chans hade du kunnat få för ett år sen! Om du hade haft stake att lämna ragatan från början, när hon skickade elakheter till din exfru. Du undrar varför barnen inte vill ha någon kontakt med dig. Det kan jag svara på: För att du hela tiden stått bakom det ragatan gjort och aldrig sagt ifrån till henne! För att du låtit henne bestämma villkoren för att du eventuellt ska få träffa dina barn! För att du offrat allt på ragatan samtidigt som du gett din exfru sparken, de tvingats flytta, etc etc etc.

Så, VAD är det som gör att du tycker att du ska få en andra chans? VAD har du gjort för att visa att du ens är VÄRD en andra chans? Du vill inte tro att exfrun är sjuk eftersom "hon ser ju frisk ut" och "Jag tycker inte om att ta hand om sjuka människor". Du lyfter ju inte ett finger för någon annan här i livet än det som enkom gynnar dig själv och att du får stoppa in kuken i ett hål (då är du hur villig som helst däremot att skuldsätta dig upp över öronen tydligen och tro på alla lögner som kommer". 

Så, VAD har du gjort för att visa att du är värd en andra chans, att du finns där för din exfru och dina barn? Du kan ju inte ens skriva ett sketet jävla brev där du berättar hur du, enligt dig själv, fortfarande har känslor kvar för din exfru och ber om ursäkt över ditt beteende dessa, snart, två år.
  • LFF
    Jenkan88 skrev 2016-11-17 10:46:34 följande:
    Frågan du får ställa dig själv är vem som är viktigast, jag skulle säga dina barn, tjejer finns överallt men dina barn kommer förhoppningsvis stå vid din sida genom livet, vore tråkigt att förlora dom..
    Det viktigaste för TS är att ha ett varmt hål att stoppa polaren  mellan benen i. Det var därför han lämnade exfrun, det var därför han gav sig i lag med den galna kvinnan han nu har lämnat, efter många om och men, det är därför han är djupt skuldsatt. Allt för ett varmt hål att stoppa kompisen i. Det är viktigare med snygg yta än snygg insida, det är viktigare med sex än något annat, det är helt ok att inte träffa sina barn för de är "så stora att de inte behöver sånt längre". 

Så även om det "bara" gått två år sedan han lämnade exfrun och barnen så har han, under dessa två år, inte lyft ett finger för att visa att han är värd en andra chans.
  • LFF
    Bjoer skrev 2018-03-28 10:21:26 följande:

Men jag fattar inte? Bara på första inlägget förstår man att din nya tjej är en bitch som du borde ta avstånd från så fort som möjligt. Vem i sitt rätta sinne förbjuder en att umgås med sina barn?! Sen kommer det fram senare att hon sålt dina och din exfrus saker utan tillåtelse?! Wtf? Jag menar, inse fakta! Hon är inte bra för någon, ställer helt orimliga krav och är destruktiv. Separera från henne så fort du kan så kanske du kan ha en chans att återfå kontakten med dina barn igen. Det nya förhållandet kommer aldrig leda till nått bra.

Det har alla i tråden sagt i två års tid nu. TS tänker fortfarande med kuken.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-04 16:26:25 följande:

Länge sen jag var inne och skrev har egentligen inget att skriva om mer än att läget är ganska oförändrat.

Det var någon som skrev att jag tänkte med mitt kön men det gör jag inte.

Den nya har jag kvar men hon har lagt på sig i vikt och det är inte så snyggt så sexuellt får jag hjälp med nått blått piller.

Annars är allt som det var för nått år sen dvs mina barn kommer inte på besök och exet har jag absolut ingen kontakt med.

Vad förvånad jag inte blir. Varken över att den nya inte längre duger eller över att dina barn inte kommer på besök. Och jo, du tänker med ditt kön! Det är därför den nya inte längre duger nu när hon lagt på sig lite och på "fel" ställen.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:13:48 följande:
    Hon duger fast hon lagt på sig hon ska börja träna så hon blir säkert mindre igen
    Tydligen inte eftersom du behöver hjälp av piller för att få upp den.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:15:26 följande:
    Om man ser bra ut då har man oftast bättre beteende 
    På vilken planet då? Tycker du helt ärligt att hennes beteende när du startade tråden var bra? Då såg hon ju bättre ut än nu menar jag. 
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:17:47 följande:
    Nu är det så att jag har kontakt med barnen via chatt och sms när jag är på resor och det kan hon inte kolla.
    Så hon vet med andra ord inte om din kontakt med barnen... 
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-05 11:59:39 följande:
    Läkaren sa att det är vanlig att vi män behöver piller.
    Och nej hon vet inte om att jag chattar osv med barnen hon har inget med det att göra.
    Men du skriver ju uttryckligen själv att "Hon har lagt på sig och det är inte så snyggt så sexuellt får jag hjälp av något blått piller". Hade du varit ärligt attraherad av henne ändå, trots de extra kilona, så hade du inte behövt pillren för att få upp den (att du däremot sannolikt behövt dem för att hålla den uppe är en helt annan historia). Så vem är du oärlig mot? Henne, dig själv eller mot läkaren?
Svar på tråden Barnen eller den nya.