Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-17 09:47:12 följande:
Tycker att alla ska få andra chanser och visst jag var ett svin som gick bakom hennes rygg men fattar bättre idag. Egentligen slutade jag inte älska henne utan jag tänkte ska resten av livet vara såhär? Därför reggade jag mej på sidor trodde inte jag skulle få napp på någon sida utan det var ett test till att börja med!
Det spelar ingen jävla roll varför du gjorde det från början! Du gjorde det när din dåvarande fru sörjde! Du gjorde det för att hon inte "ville ställa upp på sex flera gånger i veckan".
En andra chans hade du kunnat få för ett år sen! Om du hade haft stake att lämna ragatan från början, när hon skickade elakheter till din exfru. Du undrar varför barnen inte vill ha någon kontakt med dig. Det kan jag svara på: För att du hela tiden stått bakom det ragatan gjort och aldrig sagt ifrån till henne! För att du låtit henne bestämma villkoren för att du eventuellt ska få träffa dina barn! För att du offrat allt på ragatan samtidigt som du gett din exfru sparken, de tvingats flytta, etc etc etc.
Så, VAD är det som gör att du tycker att du ska få en andra chans? VAD har du gjort för att visa att du ens är VÄRD en andra chans? Du vill inte tro att exfrun är sjuk eftersom "hon ser ju frisk ut" och "Jag tycker inte om att ta hand om sjuka människor". Du lyfter ju inte ett finger för någon annan här i livet än det som enkom gynnar dig själv och att du får stoppa in kuken i ett hål (då är du hur villig som helst däremot att skuldsätta dig upp över öronen tydligen och tro på alla lögner som kommer".
Så, VAD har du gjort för att visa att du är värd en andra chans, att du finns där för din exfru och dina barn? Du kan ju inte ens skriva ett sketet jävla brev där du berättar hur du, enligt dig själv, fortfarande har känslor kvar för din exfru och ber om ursäkt över ditt beteende dessa, snart, två år.