Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-10-20 18:29:08 följande:

Det kanske vore ännu bättre att ta det mellan 4 ögon,så att säga.

Då ser hon verkligen om du menar allvar.

Jo men idagsläget ska jag resa åt ett annat håll i jobbet så jag får börja med ett brev kan skiva i brevet och fråga henne om hon vill träffa mej om ett tag.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-10-20 18:48:42 följande:

Ok. Ja,skriv det och berätta också varför du vill träffa henne.

Jo ska det sitter och knåpar på brevet för fullt.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-10-22 15:53:24 följande:

Är det inte dina barn? Låter inte som det i din text...

Det är mina barn.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Skärpning") skrev 2016-10-23 01:03:03 följande:

Hur kan man ens överväga att inte sätta barnen först? Orkar inte läsa hela tråden men hoppas att du är kanske världens bästa förklaring till den saken, annars är det ju bara helt sjukt! Finns inte en man i världen som skulle gå före mina barn!

Förstår vad du menar, barnen är stora nu och jag har haft mycket på jobbet jag kommer att försöka ha kontakt med dom, vissa av dom vill inte ha så mycket kontakt med mej just nu vilket jag kan förstå men rätt vad det är så kan vi lägga denna tid bakom oss.
  • Anonym (Vet ej)
    Regndamen skrev 2016-10-23 14:14:15 följande:
    Hur vet du det? Du har mycket troligt förstört relationen för alltid. Ditt eget fel.
    Tror på att man kan förlåta när det gått en tid.
    Kanske men jag hoppas du har fel.
    Vi alla kan göra fel och varför inte ge dom som gjort fel en ny chans och jag vet att jag felat.
  • Anonym (Vet ej)
    Regndamen skrev 2016-10-23 21:04:10 följande:

Du verkar inte tycka det du gjort är så farligt. Bryr du ig ens om någon annan?

Jodå jag bryr mej men jag måste se efter så jag har boende och mat.

Man ska bry sig om sig själv och hjälpa sig själv innan man kan hjälpa andra för hur ska en annan kunna hjälpa andra om jag inte hjälpt mej själv först. Missförstå mej inte nu för klart att barnen betyder mycket men jag har försökt att nå fram till dom men alla är inte så villiga på att ha kontakt i detta nu men jag tror det kommer.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-10-25 22:22:31 följande:

Är att lägga allt man äger och mer därtill (skuldsätta sig) på en hora att hjälpa sig själv?

Nej det är det verkligen inte.

Jag hjälper mej själv nu genom att ta hand om mej, träna, äta bra, sova och jobba.

Hon har sagt att hon inte gör detta längre och att det var en grej hon ville testa på men att det inte var sexuellt utan hon följde med män för att dom ville ha sällskap vid middagar o så tror väl så där på det men är absolut inte säker det enda jag är säker på är att nu vill jag släppa det som varit, lösa saker och gå vidare.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-10-26 10:04:17 följande:

Med tanke på hur mycket hon har ljugit för dig tidigare så skulle jag inte tro på ett ord av vad den människan säger,om jag vore som du.

Han försöker ju manipulera dig till att ta henne tillbaka så hon får fortsätta utnyttja dig och din plånbok.

Så med henne finns inget att lösa,tycker jag. Bara be henne fara och flyga.

Däremot har du kanske en del att reda ut med dina barn och kanske ditt ex.

Jo då har en hel del att reda ut. Förstod att du menade hon.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-10-26 10:36:29 följande:
    Med dina barn och exet,hoppas jag. Inte med din nya.
    Finns inget där att reda ut,tycker jag.
    Hon har gjort bort sig totalt.
    Framförallt med barnen, exet och mej själv har dock några saker jag måste ordna med när det gäller den nya också så som anställning m.m. SUCK
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-10-26 18:47:12 följande:

Varför ska du ordna med anställning åt din nya? Du har väl inga skyldigheter gentemot henne.

Hon är vuxen och kan fixa det själv.

Hon klarade ju inte ens av jobbet hon hade,skrev du.

Hon kan väl fortsätta prostituera sig.

Det verkar ju vara det hon klarar av bäst.

Jag anställde henne för att hon skulle hjälpa mej men det gick inte så bra visst hon är duktig på några områden men inte på det jag behövde hjälp med.
Svar på tråden Barnen eller den nya.