Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-07 22:17:04 följande:
Fick reda på i kväll att den nya kvinnan fortfarande ligger med sitt ex.
Hon som har har skaffat egen vårdnad för sitt barn för att hon inte gillade sitt ex och så visar det sig att dom har sex och det regelbundet.
Hon lovade att jag var den enda och jag har visat henne allt i mobilen och datorn ja allt och jag har även skaffat det hon ville ha och hjälpt henne men så har hon haft sin Exman vid sidan om.
Varför Varför Varför???
Det är väl ofta de som är mest svartsjuka som också är otrogna.
Genom sig själv känner man andra,så att säga.
Nu kan du kanske förstå hur ditt ex känfr sig när du gjord samma sak mot henne?
Karma,som sagt. Du har förtjänat att få smaka på samma medicin som du gav ditt ex.
Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-07 23:05:31 följande:
En vän berättade, nu snurrar tankarna åter igen ska försöka sova ändå och fundera på vad jag ska göra i morgon.
Men du kan ha rätt i att hon spelat med mej om jag tolkar dej rätt men varför då inte spela med någon yngre snyggare än mej som sagt tankarna snurrar.
Jag tror du vet vad du ska göra nu. Kasta ut bitchen ur ditt liv och ta kontakt med dina barn igen
Men förvänta dig inte att de ska ta emo dig med öppna armar. Åtminstone inte till en början.
Du får nog kämpa och visa att du förtjänar det först,efter hur du har behandlat dem.
Hon valde kanske dig för att hon märkte att du var lättlurad och lätt att köra med?