• molly50

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-09 17:54:54 följande:
    OK o jag skickar helst inga bilder av vare sig på den nya, exet eller på mej men den nya är rynkfri i förhållande mot exet som är rökare. Vet att jag inte är rynkfri heller men jag röker inte förutom vid nått enstaka tillfälle och då blir det oftast cigarr.
    Och där letar du fel hos ditt ex igen. Är det ditt dåliga samvete som talar eftersom du måste försöka hitta alla fel du kan på henne eller är det vad du verkligen tycker?

Du behöver inte lägga upp några bilder heller. För det räcker med det du har berättat föt att man ska förstå att din nya är oattraktiv i alla fall pga sitt beteende.
    Men för dig får hon väl fortsätta vara hur elak och bitchig som helst så länge hon är snygg och ger dig sex. Eller?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 18:40:34 följande:
    Nej hon får inte vara för elak eller bitchig, om hon fortsätter kommer jag att tröttna på det för det finns en gräns för mej också.
    Och jo hon är fin, exet är inte direkt fult heller men som jag skrev rynkig.
    Och hur länge tänker du låta henne få fortsätta så då?
    För så länge du tillåter henne bete sig så här så kommer hon att fortsätta.

Men om du vill ha någon som inte blir rynkig så får du nog skaffa dig en tonåring.
    För alla åldras vi. Oavsett vad vi gör.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 18:48:30 följande:

Men nu är det så att visst saknaden kommer lite då och då men jag skäms över att åka till orten jag bodde på för jag är rädd för vad personer ska säga, det är en liten ort där alla känner alla typ.
    Sen har jag hört av barnen att deras mor fått svårt ekonomiskt då undrar jag om jag måste betala till henne eller o det räcker med att betala ett underhåll till den yngsta när han går i skolan? Om jag blir tvungen att betala till exet vet jag inte vart jag ska få dom pengarna ifrån för jag måste betala mitt.

Det är väl vettigare att du ger pengar till dina barn då och struntar i att ge din nya och hennes barn pengar.
    Det har du ingen skyldighet att göra.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 21:53:43 följande:
    Du kanske missförstod men det är exet som har det jobbigt med ekonomin och jag vill inte sätta henne på gatan men frågan är om jag behöver ge exet pengar trots att jag är belånad, hoppas på att exet får jobb snart så det ordnar sig för henne för tydligen har hon fått ta några lån för att kunna betala räkningar.

Vill inte att hon hamnar i samma skuldfälla jag är i men tror inte hon kan ta så mycket lån pga att hon är arbetslös
    Men det är ju det jag menar.
    Om du inte hade lånat en massa pengar för att kunna ge din nya och hennes barn allt de pekar på så hade du kanske kunnat hjälpa ditt ex.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 21:57:57 följande:
    Den nya har en hy som är som en tonårings visst det är botox och fyllningar.

Jo visst vi åldras men man kan åldras jag har vissa rynkor själv tex runt ögonen och kinderna men bara jag går upp lite i vikt så kanske vissa blir lite färre.
    Ja,och hur tror du att hon kommer att se ut som gammal då?
    Onaturlig och överdriven,skulle jag vilja påstå.
    Och det är inte vackert!

Det har inget med vikten att göra utan om att huden åldras precis som övriga kroppen.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 22:39:50 följande:
    Det är klart att om jag inte lånat så hade jag kunnat göra mera. Visst jag har betalat det mesta i form av injektioner på den nya plus naglar o så, den nya har sagt att hon tyvärr inte kan ha långa naglar hela tiden men när vi åker på resor vill hon piffa till sig tror det heter gelé naglar men är inte 100 på det.

Hoppas fortfarande att allt och då menar jag att allt tex min, exets ekonomi o den nyas humör m.m ska fixa sig för hoppet är det sista som får försvinna utan det kan man lika gärna hoppa.
    Men om hon vill piffa till sig så kan hon väl betala det själv då.
    Hon har väl jobb och egna pengar hon med.
    Det här visar ju bara att hon enbart utnyttjar dig för sina pengar och inget annat.
    Det handlar inte om kärlek.

Ditt ex ekonomi kan säkert fixa sig. Men din nyas humör blir det nog värre med.
    Hon behöver nog hjälp för det. Och då av en professionell. Det är inget du kan hjälpa henne med.
    Speciellt inte genom att bara vänta och tro att det ska gå över av sig självt.
    För det kommer det inte att göra.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-11 22:44:18 följande:
    molly50 skrev 2016-07-11 22:12:23 följande:

Men det är ju det jag menar.

Om du inte hade lånat en massa pengar för att kunna ge din nya och hennes barn allt de pekar på så hade du kanske kunnat hjälpa ditt ex.Ja,och hur tror du att hon kommer att se ut som gammal då?

Onaturlig och överdriven,skulle jag vilja påstå.

Och det är inte vackert!

Det har inget med vikten att göra utan om att huden åldras precis som övriga kroppen.

Visst alla åldras vi och hur den nya kommer att se ut som gammal ingen aning men hon har inga tendenser mer än lite selluliter på benen med att vara drygt 45
    Du skulle ju kunna googla på hur personer som botoxar sig osv ser ut som gamla.
    Det är inte vackert!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:24:43 följande:
    Nix aldrig sett den nya med rynkor.
    Tror inte att hon kommer att gå tillbaka till sitt ex.
    Hon har kanske fortfarande kvar honom bakom din rygg. Du är ju så naiv att du gått på skitsnacket om att hon ville ge sitt ex ett bra avslut så vad är det som säger att hon inte ljuger om att hon har slutat träffa honom också?
    Hon verkar ju inte veta vad sanning är om den så biter henne i arslet.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:54:54 följande:
    Nej absolut inte.
    Kinderna på den nya är mera äppelformade. ögonen inte alls så och läpparna något mindre.
    Men det är så där hon kan komma att se ut som äldre om hon fortsätter med sina operationer och botoxande.
    Något att tänka på innan du fortsätter att sponsra det åt henne,kanske?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-12 11:54:54 följande:
    Nej absolut inte.
    Kinderna på den nya är mera äppelformade. ögonen inte alls så och läpparna något mindre.
    Dessutom är det så där oattraktiv ,som på bilden ovan, man ser din nya med tanke på hennes beteende.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-12 13:23:24 följande:
    Ha ha...ja det är exakt så jag tänkte när jag la in bilden. Jag tänker mig att det är precis så "den nya" ser ut. Ska hitta en bild på hur jag tänker mig exet också
    Ja,det finns inte mycket jag avskyr så mycket som sådant beteende som TS nya visar upp.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.