Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-06-09 10:08:17 följande:

Ok. Men de har uppenbarligen inte gjort slut helt om de fortfarande ligger med varandra.

Hade de haft sex för att få ett bra avslut så hade de knappast fortsatt att ha sex flera gånger.

Ja,det är den bästa hämnden. Faktiskt.

Men det 'r ju också svårt om man inte känner sig redo för det.

Jag hoppas du fick sova inatt så du kan tänka klarare idag.

Och jag hoppas du går på ditt barns student.

Skulle hon då protestera så kan du bara säga som det är att hon inte har rätt att klaga som själv träffar sitt ex.

Pratat lite med henne och hon sa först att hon bara haft sex en gång med sitt ex men tillslut erkände hon att hon haft det flera gånger men inte haft det sen i februari och återigen tror hon att mitt ex ligger bakom och ljuger och skvallrar och för att skydda min exfru så har jag ingen kontakt med henne men kommer att återuppta kontakten bara det lugnat sig. Studenten har jag hyllat.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-17 18:39:12 följande:

Varför säger du att du gick på studenten?

Skrev att jag hyllade studenten.
  • Anonym (Vet ej)

Ja jag gör fel men det är mänskligt att fela.

Har sagt till barnet som tog studenten att han kan följa med oss på någon resa som komp men inte fått svar av honom, det kommer nog när han fått tänka.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-17 21:51:23 följande:

Är ett SMS att hylla?

Fortsätter du med den nya fast hon knullat runt?

Har ni testat er för könssjukdomar efter att du fått reda på vad hon gjort?

Skickade pengar till studenten. Nej inga tester för hon har bara varit med sin exman och det har upphört säger hon.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Didi) skrev 2016-06-18 03:56:44 följande:

Du är verkligen helt avstängd! Ska barnet i fråga följa med ER på en resa. Du och din nya? Vilka pengar ska du betala resan för, du lägger ju vartenda öre på henne!

Fattar du ingenting?

Ja det är mänskligt att fela, men du fortsätter ju göra fel efter fel efter fel. Om du inser att du gör fel varför skärper du dig inte???

Va då avstängd?

Vi får se vilka som följer med på en resa, håller på att sälja saker så pengar till resa får jag allt ihop.

Alla gör fel någon gång jag liksom min nya, exet, barnen.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-18 10:01:50 följande:

Varför förlåter du exet?

Hon förstör mellan dig och din familj, tar dina pengar, och knullar runt och förnedrar dig.

Förlåta exet? Nä nu tar du fel, har förlåtit min nya för att jag älskar henne. Tror henne när hon säger att hon inte längre ligger med sitt ex.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Didi) skrev 2016-06-18 12:46:24 följande:

Varför skulle dina barn vilja resa någonstans med din nya kvinna? Det är märkligt att DU ens vill det! Nu måste du alltså t.o.m. sälja saker för att kunna ge henne det hon vill ha!?!

Du struntade i ditt barns student! Varför gjorde du det? Varför gick du inte på studenten i stället för att kompensera med en resa?

Alla gör fel, ja men alla skiter inte i sina barn. Ser du inte skillnaden?

Säljer saker som jag inte vill ha eller behöver längre.

Gick inte på studenten p.g.a att exet skulle dit och henne klarar jag inte se efter anmälan och på en ev resa är inte exet med.

Tycker inte jag skiter i dom för om dom messar så svarar jag och jag ger dom pengar ibland om det saknas för dom.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-18 20:38:06 följande:

På vilket enda sätt gör barnen fel?

Blev lite fel där men det jag inte gillar är att dom tror på deras mamma om att hon inte gjort anmälan till min nya, vi dvs jag och min nya tror att det är exet som ligger bakom men barnen vill inte ta in det utan tror på sin mamma.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-06-18 13:09:40 följande:

Ja, jag hoppades på att du skulle ta ditt förnuft till fånga och lämna henne. Men se där fick jag tji. Vad ska hon behöva göra? Knivhugga dig?

Kan inte lämna inte nu utan nu försöker vi bygga upp förhållandet igen, vi får se hur det går och ensam vill jag inte vara, visst hon kostar men hon säger att hon gör naglar, bröst och sånt för min skull för att hon älskar mej.
  • Anonym (Vet ej)
    EnAnonumius skrev 2016-06-18 18:12:15 följande:

Vet du, jag hoppas att INGET av dina barn följer med på resan om du skall släpa med din nya.

Det är ju din NYA som har hjälpt till med att avskärmat DIG från barnen och du har snällt lydigt hennes order.

Helt jäkla oseriöst förslag från din sida.

Hade du vilat visa att du vill ta upp kontakten med barnen så hade du lämnat din nya utanför och du hade förstått att det enda rätta skulle vara att förslå att det är ENSAMT du tillsammans med barnen. Med eller utan resa. Har du läst din barns tråd så hade du förstått att de saknar helt intresse av att träffa din "nya kvinna".

Vi får se hur det blir med någon resa jag håller inte med om att det är min nya som avskärmat mej från barnen utan det är exets inflytande på barnen som fått dom avskärmade.

Har inte läst den tråden och vill inte göra det i nuläget heller men om barnen inte vill att hon följer med då får dom stå för det.
Svar på tråden Barnen eller den nya.