Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-04 07:04:08 följande:
Håller på att bli knäpp! Helgen har späckats med aktiviteter, ändå så går det inte att bara slappna av och "leva som vanligt". Tankarna går hela tiden och för varje steg jag tag så undrar jag om det är ok att göra si eller så?
- "Är det ok att äta den här glassen?" (Läste någonstans någongång att man ska undvika att äta och dricka kallt)
- "Fasiken att jag inte började med akupunktur tidigare, har jag sumpat alla chanser nu?" (Har plöjt artiklar om fertilitet och akupunktur)
Ja ni fattar...???? Hur tidigt kan man testa egentligen? Jag testar redan negativt efter ägglossningssprutan iaf.
När planerar ni att testa? På testdagen och inte en sekund tidigare, ett par dagar innan testdagen, eller någon vecka innan testdagen? / "Gökboet here I come" ????????
Hej! Jag försöker också leva som vanligt men det är svårare än man tror. Hela tiden känner jag av och analyserar minsta lilla förnimmelse i magen, då jag är rädd att få mens hela tiden. Jag är på ruvdag 11 nu och har bestämt att inte att testa förrän om en vecka, som jag blivit instruerad om att göra. Men det är en kamp mot mig själv varje dag, eftersom att jag egentligen helst vill ta ett test direkt!