Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?

FridaSD skrev 2016-11-06 19:50:45 följande:
    Vilken jävla idiot du verkar vara!
    Krigsförbrytaren Clinton kommer fortsätta på samma väg som Obama.
    De lämnade Libyen i totalt kaos och stödjer muslimska terrorister i Syrien.

Enbart ett riggat system kan få denna Häxa Clinton framröstad som president + att det finns så många etniska minoriteter som inte ens borde vara innanför Amerikas gränser.
    nihka skrev 2016-11-06 20:04:22 följande:
    SDare och dessa ständiga konspirationsteorier framförda på bristfällig svenska. *gäsp*

Hm, för säkerhetsskull har åkessonaren tagit på sig dubbla blöjorSkrattande

Dels är valet riggat för att häxan ska vinna och dels finns det för många etniska minoriteter i USA som inte borde vara där. Som om det inte skulle räcka med att det var riggat.

Och så har hen dömt Clinton som krigsförbrytare.

Jag har för övrigt sett ett flertal åkessonare som påstått att hon är krigsförbrytare. Kanske toksekten haft en seans nu igen och dömt henneSkrattande

Ja herregud!
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Dorian Ertymexx skrev 2016-11-06 20:37:35 följande:
    Min intuition säger mig att jag ska säga "välkommen tillbaka" till damen som tidigare blev svärtad från samtalet.
    Din intuition kan leda dig fel den här gången. Det finns så många i SD-sekten som tror på häxor och att Clinton är en sådan.

Min erfarenhet säger mig snarare att delar av SD-sekten är så vidskeplig att ganska många  inte bara tror på häxor utan också på konspirationsteorier.

Man kan inte bortse från att SD:s budskap lockar de okunnigaste bland oss.

Mest intressant var kanske att sverigedemokraten här ovan anser att vissa röstberättigade minoriteter inte borde få vara i USA, man kan undra vilkaSkrattande

Själv börjar jag alltmer luta åt att det borde finnas ett slags "väljarkörkort", det vill säga ett krav på en minimikunskapsnivå för att få delta i ett val.

Då skulle vi slippa såväl SD som Trump.
  • FDFMGA
    FridaSD skrev 2016-11-06 21:04:31 följande:
    Personer som dig kommer få det svårt i framtiden. Nationalister har medvind.

Ryssland har en patriot och duktig ledare som Putin.
    I Europa är nationalister på frammarsch, i Sverige har vi SD som blir allt starkare.

Kommer inte sionister, eliten att lyckas fuska så kommer att Trump att segra vilket verkligen är ett steg i rätt riktning för civiliserade och arbetande människor i Amerika.
    Det tror jag inte för ett ögonblick.

Jag tror att de kloakvarelser som lockats fram av SD kommer att begränsa sig till hot och hat på nätet.

Stanken från SD kommer aldrig att accepteras av andra partier så SD:s inflytande kommer att förbli marginellt.

SionisterSkrattande
  • FDFMGA

Och så lägger FBI ner utredningen. 

• FDFMGA
    Rataxes skrev 2016-11-06 21:23:33 följande:
    "Frida SD" m.fl. är en anledning till att jag håller det partiet på armlängds avstånd.

Fast det faller utanför trådämnet, liksom ett stort antal inlägg härovanför.
    Ja, fler än du kan känna för att kommentera de inläggen.
  • FDFMGA
    FridaSD skrev 2016-11-06 21:21:04 följande:
     vi kommer bli starkare att attackera sådana som dig oavsett om det är en debatt eller på gatan.

Menar du att din personliga assistent kommer att attackera migSkrattande

Det tror jag inte för ett ögonblick, men skulle vi mötas skulle jag kritisera assistenten för att hen slarvar med din hygien genom att inte hålla efter dina exkrementer.
  • FDFMGA
    Konservativ skrev 2016-11-07 09:05:23 följande:
    Finn människosyn där. Kloakvarelser. Snyggt. Är det det som kallas att dela in i Vi och De?
    Konservativ skrev 2016-11-07 09:07:18 följande:
    Ännu ett exempel på din fina och upphöjda människosyn. Men nu är det ju det goda näthatet.

Nja, jag anser att man ska säga ifrån när näthatarna övergår till hot, om helst långt dessförinnan.
  • FDFMGA
    linkann skrev 2016-11-07 10:31:49 följande:
    Jag kan ha fel men jag får en känsla av att vår vän "Frida SD" är en person som egentligen tycker precis tvärtemot de hon skriver, anledningen är att spä på SD-hatet ännu mer. 
    Ja, eller "hatet" vet jag inte men aversionen åtminstone. 

Eller så har jag helt fel men det får vi aldrig veta.

Nu är det iallafall snart val i USA och snart vet vi vem som blir nästa president!
    Det tror jag inte.

Det är långt från första gången SD-Fridor kommer med hot om vad som ska hända om man möts i verkligheten.

Den här Fridan är bara lite mer balanserad än Fridorna brukar vara. I normalfallet kommer hotelserna först långt efter hyllningsinläggen till SD och dess ledare men då brukar de också vara mycket grövre än här.

Det borde förstås vara som du skriver, men tyvärr är SD-svansen ett exempel på vad som kommer från det ställe som sitter strax under svansroten.
  • FDFMGA
    Världsmedborgare skrev 2016-11-07 10:57:07 följande:
    Trump har fått Twitter-förbud!

www.svt.se/nyheter/utrikes/trump-far-twitterf...
    Såg det. Han är väl bara ytterligare ett exempel på en Frida.

Jag skulle ogärna se att Frida får tillgång till kärnvapen, nästan lika illa som att Daesh fick det.

Skulle man ha gjort en film för tio år sedan, identisk med valkampanjen, skulle jag förmodligen ha beskrivit den i termer av att den fullständigt saknar trovärdighet - att folk inte kan vara så korkade att de kan lockas av en självgod clown... men det var ju innan clowntrenden.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2016-11-07 13:01:10 följande:
    Varje gång SD-Suffering dyker upp med ett av sina otaliga nya nick ska hen förpassas tillbaka till den kloak hen kröp upp från. Ja. Eller vill du invänta det obligatoriska inlägget om "negerns egenskaper" innan locket åker på?

Intet nytt under solen.

Varje gång en SD-Frida här på FL har skrivit om vem av oss PK-ister som borde hängas som landsförrädare, vilka som borde bli gruppvåldtagna eller vilka som bara borde avrättas så är det samma visa.

Något av skrikhögerns knivskarpa intellekt drabbas av moralisk upprördhet över att svaren till Fridorna inte är så finkänsliga som de borde vara.

Till skrikhögerns försvar kan man väl tillägga att skygglapparna är fastvuxna så ur deras perspektiv trakasseras Fridorna, ungefär som jag gjorde tidigare i tråden när Frida hotade mig.
Svar på tråden Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?