Galleria skrev 2016-11-01 18:59:33 följande:
Du verkar vara ovanligt korkad.
Häxan och krigsförbrytaren Clinton stöds av eliten och i praktiken all massmedia är partisk.
Vi kan bara hoppas på att Trump tar hem valet och med en värld med män som han och Putin kan världen gå i rätt riktning.
Konstatera skrev 2016-11-01 19:04:11 följande:
Nej. Du är inte emot pressfrihet enkom pga att du tycker att mediehus ska försöka ge läsarna en så pass sanningsenlig och rättvis bild som möjligt av olika händelser. Aftonbladet såväl som Avpixlat får producera precis vad de vill och ha vilka åsikter de vill, men det innebär inte att kritiken ska utebli.
Det är rätt uppenbart att den största delen av amerikansk media behandlat Trump sällsynt illa samtidigt som de inte varit särskilt kritiska mot Clinton. Så vad är fel i det Trump säger? Givetvis kan det ha eventuell påverkan i valets utgång.
Du verkar förespråka en utveckling av Trump TV och liknande initiativ.
Nja, jag är så till den milda grad korkad att jag inte tror på häxor, inte heller att Clinton har dömts som krigsförbrytare.
Men det är alltid intressant med synpunkter från personer som anser att pressen behöver styras. Det visar att en demokratisk grundprincip - den om en fri och oberoende press - inte omfattar oss alla.
Hursomhelst, så är det min uppfattning att presscensur inte hör hemma i en demokrati.