Silmation skrev 2016-05-24 06:57:53 följande:
Åh då väntar du med spänning idag:)<3 blev det inte bra med dosen på ditt första försök?:/ precis:) du med? Jag har pcos och ingen egen ägglossning, vad är er? Massa lycka till!<3
Ja, suprecur o gonal-f här med, förra gången med :) Idag fick jag besked att allt går bra, men jag ska höjda dosen från 175ie till 225ie fram till söndagens spruta, sen blir det VUL på måndag o då får jag nog reda på äggplocksdag, skulle gissa på att de blir onsdag nästa vecka typ :)
Förra gången va ju första gången och då är de ju lite av en testomgång..de vet ju inte hur kroppen svarar på alla hormoner, dom vågade nog inte sätta in för hög dos då, gick in på 112,5ie då för o sen öka till 225ie, men det gick bra så sett.. 11 äggblåsor o 8 ägg. Men alla va inte mogna, men vi fick ett befruktat som blev ET och ett som klarade sig till en blastocyst som vi gjorde FET med i januari, plussade o blev gravid men sen fick jag tyvärr missfall som upptäcktes på VUL i v.8 :( Inget "fel" på mig, men maken har få spermier så vi gör ICSI. Tack, hur går det för dig? Kram <3