sagoskog skrev 2016-10-23 12:01:17 följande:
Haha, men gullet <3 jag ser ingen skillnad på de där bilderna och något put vet jag inte vart det isf skulle finnas :) Men jag förstår dig med att man är olika petiga med vissa kroppsdelar. För mig är också magen väldigt viktig. Bristningarna på rumpan stör mig knappt alls, hängigheten i brösten är inte jättekul men ingen katastrof. Men det lilla rynket jag har över naveln (som knappt är synbart för andra) har jag ständiga funderingar på att operera. Tror det är för att min mage har goda förutsättningar att vara riktigt snygg, medans brösten och rumpan inte skulle kunna bli bättre än halvdana (och brösten lär det vara riktigt kört för efter amningen). Känner mig därför väldigt nervös för magen nu Den var ju nästan dubbelt så stor förra gången, men då var jag ju också 9 år yngre. Känns dock som musklerna redan repat sig ganska bra nu. Det är nog mest fett- och hudöverskott som putar nu. Jag ligger ju fortfarande 9kg + och nästan allt på mage, höfter och lår. Hur går det med din vikt? Går det bra att amma utan att du tappae allt för mycket? Kan du äta som vanligt?
Men visst är det så!? Hur irrationellt det än kan vara.
Den är faktiskt under kontroll än så länge, ligger bara knappt 2 kg mindre än när jag blev gravid. Äter som en tok! Gör typ inget annat än äter dagarna i ända, så är väl därför jag håller mig här kring 55 kg nu.