Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Gravida från Tempar/Fertility Friend

happylife skrev 2016-09-12 13:34:22 följande:

Ja jag har beställt 2 digitala. Men imorn känns lite onödigt, borde inte skett nån större förändring oavsett?

Tack gör det, jag har fått mitt skit redan!!

<3

Men är du förbi bim borde det hypotetiskt sett stå 2-3 imorgon och då kan du ju jämföra med på fredag. Och även om det fortfarande står 1-2 imorgon borde det ha ändrats till 2-3 på fredag.
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-09-12 17:15:41 följande:

Trevligt när man köper sig en ekologisk korv i helgen och nu läser att den dras tillbaka pga listeria....

Nej, men fy! Tillagade du den innan du åt den?
  • Symetrical
    happylife skrev 2016-09-12 15:35:14 följande:

Japp..men förra grav (Gud vad jag tjatar om den, men jämför allt med den) var mina digital hela tiden 1 v efter, trodde nåt va galet pga det och blev sjukt orolig. Men så va de som de skulle =\ men klart kan ju testa denna gång, o inte bli orolig om den i te slår om "i tid"

Har beställt från apotea så kommer nog kl 12 imorn, får spara morgonturen..

Jag som hade lovat mig och min man att INTE jaga graviditetsveckor med digitala denna gång!! Blä.

Tänkte mest eftersom du plussade tidigare den här gången, så borde du ju få 2-3 åtminstone på fredag.
  • Symetrical
    happylife skrev 2016-09-12 19:44:19 följande:

Ja precis! Kanske onödigt att testa redan imorn?

Jag hade nog inte kunnat låta bli, men det är ju såklart upp till dig att avgöra. Skönt att det avtagit i alla fall och bara verkar ha varit lite gammalt blod. <3
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-09-13 07:00:35 följande:

Hur går det för sagoskog?? :O

Hon skall tydligen föda idag enligt någon spågumma! ;-P
  • Symetrical
    hoppitossa skrev 2016-09-13 08:02:54 följande:

Jag vågar mig över till denna tråd efter mitt första plus ever igår. 

ÄL+15

ÄL+16

Kan någon av er förklara för min förvirrade hjärna, i vilken vecka är jag med "gravid 2-3" på digital?

Härligt med bekräftelse på digitala!

Äl +16 innebär ju att du blev befruktad för två veckor och två dagar sedan, vilket stämmer bra överens med 2-3 v på digitala.
  • Symetrical
    happylife skrev 2016-09-13 07:50:14 följande:

Ja ha, då va man igång igen ändå då.

Äl testet är bara för jag ville se om de stämmer att de blir positivt av hcg, och ja det gjorde det. Tycker att testlagret Stickan är stark å fin så vågar nog ta ett till cb digital idag å se vad det säger...

Lite brunt idag med, men har bestämt mig för att det är normalt i mitt fall eftersom jag hade så sist också..

Ser onekligen starkt och bra ut än så länge i alla fall! Hur långt efter äl är du idag?
  • Symetrical

Alltså detta med att rumpan försvinner helt efter en fl är ingen myt! Andra gången det händer för mig nu. Magen må ha återhämtat sig fort, men det har INTE bakdelen gjort! Den är liksom helt platt och ändå så pass sladdrig att jag lyckas få fyra stycken skinkor, trots mjuka och löst sittande trosor! XD

Backträning nästa! ;'D

• Symetrical
    GästenT skrev 2016-09-13 08:56:24 följande:

Äre sant? Det får hon gärna göra! Då blir det på min födelsedag! xD Det är en jävligt bra dag att fylla år på! ;)

Åh, stort grattis på födelsedagen! Det är även sajocawas dotters födelsedag idag.
    GästenT skrev 2016-09-13 08:58:03 följande:

Hahaha!! Neeeeej! Äre sant?! Då blir det till en massa jäklans Rumpträning efter förlossningen för min del! xD

Ja, den är liksom helt "urkopplad" XD Jag har aldrig haft några bröst att skryta med, men har alltid haft en ganska respektabel bakdel. Detta är nu ett minne blott, medan brösten är stora och mjölkstinna. Omvända världen för min del, med andra ord!
  • Symetrical
    happylife skrev 2016-09-13 11:47:16 följande:

Det kanske finns en Gud ändå <3

Men en sån lättnad! Då är det ju lätt för dig att följa upp det på fredag. Borde ju dock inte ha slagit om till 3+ då, men så länge det fortfarande står 2-3 och du inte blött något mer kan du ju slappna av på semestern.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend