Gravida från Tempar/Fertility Friend
Nån som sett till Eagle på länge? Är hon aktiv i Facebook-gruppen?
Nån som sett till Eagle på länge? Är hon aktiv i Facebook-gruppen?
God morgon! Att vakna kl 06 en lördag borde vara förbjudet. Är övertaggad tror jag.
Tempen ser fin ut o testet likaså tror jag. Tycker ni det är starkare idag?
Börja med PE och spara urinen. Är det starkt, hade jag tagit digitalt. Tror absolut att du kommer få positivt på det med.
Tycker ni jag ska våga mig på ett digitalt imorn? Tror ni ärligt det kommer vara positivt? Äl+13 imorgon å bim på måndag..
Hej jag är här O har läst allt ni skrivit... Grattis till alla nya pluss O så spännande med sagoskog och loppan skönt att de kunde tappa bort blåsan..
Usch jag har verkl inte mått så bra därför jag inte skrivit.. Har sovit jätte dåligt senaste veckan sen vart tvungen att jobba på de har aldrig varit så trött o sliten.. Ansökte om att få starts min ledighet 2 v tidigare men då hota min chef me att inte betala min semester som jag tjänat in.. Så har 2 v kvar på jobbet nu råknar verkligen dagar. I övrigt har vi vart på profylax kurs målat bebisen rum lagt in ny Matta köpt lampa O persiner O beställt möbler som kommer 22 sept :) har nästan packat klart sjukhus väskan.. Har bokat in en gravid fotografering idag...
Alltså vad fort kroppen kan återhämta sig ändå (och tacka gudarna för det)! Det ligger ju mycket genetiska faktorer bakom och är såklart olika för olika individer, men ändå galet att det bara är 8 dagar mellan de här bilderna! ^_^
<3 <3 jag är verkligen gravid!! Glädjetårar!
Gud vad mitt hjärta bankar!!
Har FF nån gravid app? Om inte, vilken rekommenderar ni?
Haha, du visste det eller hur? =P
Har aldrig fått gravid 1-2 innan bim. Måste va ett bra tecken
Det här är tredje gången jag blir gravid på tredje försöker.
Tredje gången gillt säger vi nu.
Herre Jesus för i helvete vilken superkropp du har!! Helt fantastiskt hur den slickar ihop sig igen som om iiiiiiingenting har hänt! Wow. Blir fan i chock.
Hoppas min kropp är som
Din!!!!!
Haha håller med GästenT om att du har en superkropp. Du ser fantastisk ut. Känner du ingen delning mellan magmusklerna längre?
Tvivlar på att min mage kommer gå ihop sig så fint efter den jättemagen ;)
Symetrical : vilken lyckos superkropp du har! Så jäkla avundsjuk ;)
Ja det har du ju rätt i att sånna situationer kan höja BT. Frågan är mest om jag ska ringa imorgon eller om jag kan vänta till min inbokade tid som är på fredag. Om det skulle vara hf, är det då "farligt" att vänta några dagar innan man kollar upp eller hur fungerar det?
Är tyvärr inte med i gruppen, har ingen Facebook och kändes onödigt att skapa ett konto för att vara med där, även fast jag är såååå avis att inte kunna läsa vad som skrivs. :)
Här är mitt ben för någon månad sen när jag gått med vanlig strumpa ist för stödstrumpor någon enstaka timme bara... Vill inte ens veta hur det skulle se ut nu om jag gjorde desamma.. :P