Gravida från Tempar/Fertility Friend
Härligt :) 23 dagar går snabbt:) sen sitter man o bara myser
Går allt bra?
Härligt :) 23 dagar går snabbt:) sen sitter man o bara myser
Nu känns det som att det närmar sig! Äntligen är dagen 37+0 här imorgon. Får hoppas bebisen kommer ut nästa vecka då sambon är ledig. Mina andra har ju kommit 37+0 och 37+4.
Tror dock att jag håller på att bli sjuk nu:( illamående, frossa, ingen matlust och en konstig känsla i kroppen! Hoppas inte bebis kommer förens energin är tillbaka
Kände en sån konstig värk på midsommarafton och blev nyfiken på om det var bebisen som fixerat sig. Frågade bm idag och visst var det så. Häftigt att man kan känna sånt, men tyckte det var så tidigt :P var i vecka 31+5 den dagen då jag hade värken. Går på söndag in i vecka 34 och känner bara att tiden springer iväg! Barnrummet är inte klart än ens. När har ni boat? Alla i min närhet tycker att det är konstigt att jag inte varit klar med allt för länge sedan... När packar man bb-väskan och vad ska finnas i den?
Ja, det var ganska häftigt ^^
Oj, vad är du inne för om man får fråga?
Då kanske man ska börja färdigställa rummet snart :P tänkte att bb-väskan behöver bli klar också, men blir så osäker på vad som ska tas med. Tack för dina tips ^^
Nämen oj:( å kanske bra om du får ut din lilla snart <3
Ja få en igångsättning:) hoppas de går med på det
Ja få en igångsättning:) hoppas de går med på det
Men fy vad läskigt! Går det inte undersöka vårt blödningarna kommer ifrån?
Känns häftigt att vara pågång. Andra omgången tabletter nu. Sammandragningarna känns mer och mer men absolut inte nå annat än sammandragningar? ännu:)
Har en känsla att bebisen kommer tidigt imorgon bitti. :)
En underbar liten pojke tittade ut 2229 :)
Allt har gått riktigt bra! När dom väl fick igång värkarna så tog det 1,5 timme så var han ute:) han dock inte med min eds så vart bara lustgas.
3315 gram och 51 cm född i 37+3
Tack för Alla grattis! Känns helt overkligt!
Hur många av er vill ha fler barn?
Asså jag är sugen som fan men vet inte om jag pallar en graviditet om den ska va så jobbig som med Wilde..
Sen tog de ju 3 år att göra han med..
Jag är helt chockad hur fort tiden går! Lilleman är redan 6 dagar gammal! Han är en riktigt pigg och glad bebis som har stor aptit på livet. Tyvärr vill inte gulsotsvärdet som vi så idag klev han över 350 och solning vart ett faktum. Ska bli skönt när det är över men jobbigt att inte kunna mysa på som man vill.
Han är fortfarande namnlös! Vi kan verkligen inte hitta ett namn han passar i. Här är en bild som speglar han så bra!
Har de senaste dagarna haft som mensvärk mitt på dagen. Blir lätt illamående i samband med det också :P känns helskumt, men antar att det är förvärkar eller något??
Vecka 35 (34+2) nu så inte långt kvar! Fick en ny bm också då vår gått på semester. Hon ville hålla koll på vikten nu de sista veckorna då jag vid senaste besöket, i vecka 33, vägde precis lika mycket som vid besöket i vecka 29. Har hittills bara gått upp 6 kg och behöver enligt bm inte gå upp mer för att bebisen ska ha det bra, men för min skull behövs ett par kg till för att jag inte ska rasa sedan, sa hon.
Hur går det för er andra? Hur många fler är det som är beräknade relativt snart??
Han älskar att bada:)
Var på VUL idag och såg ett hjärta slå! Så jävla glad!
Angående vikt så blir jag orolig att de kommer tjata på min vikt, jag har en odiagnosticerad ätstörning, jag hetsäter men spyr inte, och det triggas ofta av misslyckande att inte gå ner i vikt så är orolig över att bm kommer säga på invägningen att - ojojoj vad tjock du är, du får INTE gå upp i vikt!
Och jag vet att de menar väl och att det är farligt men fy vad jag skäms :( kommer väga in på 100kg!
Hej hörni!
Vår lilla tjej hade bråttom ut till världen i måndags! Hon kom i vecka 26+0, hon vägde 780 gram och 34 cm lång. Hon mår trots omständigheterna bra, och har bara behövt cpap än så länge :). Vi är så kära i vår lilla tös <3