Gravida från Tempar/Fertility Friend
Hej! Idag var jag och gjorde cellprov samt penslade ättika och jod. Det skulle inte vara någon fara alls. :) han gjorde även ett tidigt vul och såg ett hjärta picka, även fast det är såpass tidigt! :)
Hej! Idag var jag och gjorde cellprov samt penslade ättika och jod. Det skulle inte vara någon fara alls. :) han gjorde även ett tidigt vul och såg ett hjärta picka, även fast det är såpass tidigt! :)
Åh, så underbart! Stort grattis! Vilken vecka är du i idag?
Åh va härligt <3 hur mår du i övrigt?
Gud vad kul! Grattis
Nu tycker jag allt att den börjar växa lite igen!
Btw, i den stora svarta bubblan längst ner så låg ju den lilla bubblan typ som bäbis var i. Men utanför den svarta stora cirkeln man såg på bilden så var det som en mörk avlång skärva. Som en smal halvmåne. Han sa att det troligtvis var en liten blödning som låg utanför och kan kom ut senare. Någon som hört något liknande? Om ni ens förstår vad jag menar! Hahaha
Här fotade jag av just den biten! Fick med mig bilder hem. :)
Den där brutala tröttheten känner jag igen. Satt i ända till v 12 för mig. Nu är den lite mer överkomlig.
Övertygad om att det rosa kommer från undersökningen. De brukar ju varna en för att det kan komma lite blod efteråt.
Har varit och köpt sea band. Hoppas det hjälper annars går jag i dvala en månad. Har kört till jobbet sista veckan pga illamående men tog bussen till jobbet idag för sambon behövde bilen, var helt omöjligt att ta bussen hem kräktes så mycket första 200 meterna redan att folk såg ut och vilja lyncha mig för de va väl rädda att få maginfluensa. Sambon 25 mil bort så var bara att börja traska 2,5 timme promenad hem. Nu är jag helt slut. Tack gode Gud att det är helg.
Hmm aldrig hört om det förut men säkert ingen fara om läkaren inte sa det! När deg gäller blödningen är det ingen fara - jag blöder alltid när jag tagit cellprov och när man är gravid är ju dessutom slemhinnorna extra känsliga. Inga konstigheter!