Gravida från Tempar/Fertility Friend
Är det mycket jobbigt nu? Stort lycka till!
Nä men nu bara måste Symetrical åkt in. Blir fakriskt riktigt nervös, är så spännande.
Vad det förresten någon som hade 28e eller 29e?
Är det mycket jobbigt nu? Stort lycka till!
Nä men nu bara måste Symetrical åkt in. Blir fakriskt riktigt nervös, är så spännande.
Vad det förresten någon som hade 28e eller 29e?
Håller tummarna för att det kommer igång snart! Är sjukt imponerad av ditt lugn- så kommer troligtvis fallet inte vara när det är min tur.. ;) Heja!!
Nej ta mig tusan där va hon ;)
Jag är också imponerad av ditt lugn - här märks det klasskillnad på tålamodet för er proffsiga andragångsföderskor och denna nerviga förstagångare som tror varenda sammandragning är förlossningen som sätter igång - fast det är 7 veckor till bf ;)
Heja dig!! Ja jag gissar på imorgon måndag 29e isåfall men tror ni åker in ikväll. Får ju finnas gränser hur utdraget det kan bli :-P
Så skönt att du fått sova ordentligt förstås, men så störigt att det stannar av hela tiden
Vi vill ju se lilla/lille symetrical på utsidan nu ju!
Hur sjutton lyckas du hålla dig så lugn? :) jag tror bebisen föds natten mellan mån-tis
Du måste ju vara helt suverän på att ta saker med ro. Jag hade nog klättrat på väggarna för länge sedan. Men låter ju riktigt bra med det orang-rosa. Ytterligare ett bevis på att det rör på sig! Kanske redan inatt? Annars tror jag på tisdag :)
Åh vad jag hoppas varje morgon när jag kollar fl att din bebis poppat ut... "Väntar tålmodigt"
Varför vill dom inte ha hål på hinnorna? :(
Fasen dom pratade om glass på fikat också.. Jag börjar verkligen känna att jag behöver glass ;)
Så de borde va full gång ikväll natt imorgon typ?
Men jävlar Symetrical! Nu börjar det att hända grejer!! Håller tummarna stenhårt på att det kommer igång ordentligt nu. :)
Inte meningen att låta negativ! Du verkar ju va vid gott mod Symetrical så det går säkert toppen oavsett. Bara att man blir ju lite otålmodig ;) Vill ju se mini snart <3
Heja Symetrical! Hoppas du får sova och vila liteZ får du i dig nån mat mellan varven?
Jag är också riktigt imponerad av ditt lugn Symetrical. Om jag bara har 1/3 av ditt lugn när det är dags för mig så är jag evigt tacksam. :P
All lycka till om det snart startar igång! :)
Tack! Ja - lite förvirrande är det! Både filmade och tog foton på den lilla klumpen. ;) Här är ett: