Gravida från Tempar/Fertility Friend
Jag har alltid undrat men aldrig hunnit fråga hur kommer de sej att du inte vill föda tidigare? Jag typ räknar dagar O kommer bli riktigt ledsen om jag går over.. varenda sammandragning gör mig lycklig och jag hoppas att det är dags... har dock haft riktig jävla foglossning idag O kan knappt gå.. har krupit runt i huset
Såklart längtar jag också till att det är över, att få må bra igen och ha min älskade unge i famnen och inte sparkandes i magen. ;D Men nu är det ju inte jag som bestämmer när det sker och det vanligaste är ju ändå att föda efter bf så jag tar dagen som den kommer och blir självklart glad när det än händer. :) Men jag har en massa nytt och roligt som jag gärna vill vara delaktig i på jobbet innan jag går hem och sen eftersom vi är mitt i en flytt och husköp så är det ingen nackdel ekonomiskt att hinna få 1 till månadslön. Det är givetvis praktiska saker som löser sig vilket fall som helst men därför skulle ju början av november vara mer ultimat i dagsläget än mitten/slutet av oktober. ;D Men händer det så händer det. :) Jag har ju fullt med förvärkar och molvärk men känns så dumt att analysera för antingen kan det betyda att saker är på G, eller så har ju vissa så i flera veckor så jag försöker att inte läsa in så mycket mer än att det är en del av graviditeten. :)