Gravida från Tempar/Fertility Friend
Åh va jag längtar till din bebis födds.. Kan du inte visa bild på bebisen rum de sakerna du måla om O de
Åh va jag längtar till din bebis födds.. Kan du inte visa bild på bebisen rum de sakerna du måla om O de
Det hände faktiskt en av min mans bästa kompisar med deras 2-veckors bebis. Jag kände inte min man då så har inget "trauma" av det men han är väldigt uppskakad av det även om de var många år sen och det paret nu har två friska skolbarnså var det den första i deras kompisgäng som fick barn och så kvävde pappan honom i sömnen :( Otroligt tragiskt.
[quote=76875434][quote-nick]Symetrical skrev 2016-08-11 19:49:04 följande:[/quote-nick
Usch, men vännen då! Håller med om att det låter som "bara" förvärkar eftersom de ger med sig efter ett tag. Kanske ändå bäst att ta upp det med bm..?
Själv ska jag på mvc-besök imorgon kl 9 för att mäta magen igen. Funderar på om jag skall be henne undersöka mig också. Det jobbiga är bara att det gör så förbaskat ont att bli det med den här foglossningen. >_
Hej alla! Hoppar in här trots att jag är lite rädd och försiktig men än så länge ÄR jag gravid och fick utslag på CB Digital i morse (ÄL +11, vanligtvis lutealfas på 9 men tog munkpeppar och ProgesterAll denna cykel)
Då är jag inte ensam iaf :) Jag kommer faktiskt inte ihåg om det var diffust på samma sätt då med. Men jag kommer ihåg att de var svåra att klocka pga de gick in i varandra. Hoppas det blir ordning och reda på värkarna när det är dags ändå :)
Hoppas besöket går bra :) Är väl lika bra att hoppa en sån undersökning isf. Så länge det inte finns någon jätte viktig anledning :)
Vad skönt att allt var bra, minus den hemska foglossningen såklart. Låter som du har en bra plan för dagen iaf :)
Kan det inte klämmas på nerver ändå? Jag har haft mycket ilningar också, redan för ganska många veckor sen. För oss omföderskor är det ju inte så ovanligt att bebisen förblir ofixerad. Men jag tänker att den måste ju befinna sig långt ner ändå och då kan det ju säkert ila på samma sätt?
Ligger på sidan och dricker röd Cola. Känner något väldigt vagt men helt annorlunda än innan. Tror ta mig tusan han har vänt sig med huvudet ner igår, därför jag kände så mycket. Är det vanligt att man känner av sparkar och rörelser mindre efter de vänt sig? Har framåtlutad livmoder men har känt väldigt mycket rörelser innan
Men ajjjj!
Sådär. Nu har jag legat helt still, kom nästan inga rörelse första 45 minuterna iaf inte som jag var säker på var han. Men sista halvtimmen sparkade han ordentligt 8 gånger och 10 mer vaga rörelser så der ska va innanför normalen. Dessutom kändes det på helt nya olatser. Innan har det alltid känts långt ner och utåt magen nu är det långt upp och inåt ryggen så han har nog vänt sig och jag är ovan att känna nått där så trodde han jade blivit stilla.
Någon som bestämt namn än förresten? :)