Gravida från Tempar/Fertility Friend
Spännande att du redan har sammandragningar, undra när bebisen tittar ut. När är bf?
Spännande att du redan har sammandragningar, undra när bebisen tittar ut. När är bf?
Vad är egentligen skillnaden på sd och förvärkar? Har ju sedan tidigt haft episoder av regelbundna täta sd. Men senaste veckorna har de börjat göra rätt ont. Som förlossningsvärkar, men bara precis i början och de blir inte starkare. De har klingat av efter någon timme eller två.
Alltså halsbränna från helvetet. Vet att det är en liten grej men just nu är det så fruktansvärt irriterande - kan inte äta nånting och sitter och sover typ med 20 kuddar så fogarna gör vidrigt ont på morgonen istället. Köpte Nuvalocol i Sverige och det funkade faktiskt riktigt bra för mig trots att drt var över disken utan recept. Har prövat ALLT som finns här i Norge och inget funkar, Reduflux gör det tom värre :( Ska be min mamma skicka Nuvalocol så får vi se om det klmmer fram. Under tiden får jag försöka mig på hemmakurer - så ge mig era bästa husmorstips tack!
Pressad vattenmelon saved the day! Hör kommer bildbevis. Skål för det och tusen tack från playan :D
Mm ja hoppas bara de inte blir dålig stämning..
Vi var på 4d ultraljud idag:) fick ingen superbra bild så vi ska tillbaka nästa vecka men hår är den bilden jag fick
Titta här vilken underbar överraskning jag fick av mina fina vänner igår! Trodde inte det, eftersom det är nummer två. Känner mig fortfarande alldeles rörd. :')
Bilden verkar inte funka, men det var i alla fall en babyshower.
Lägger upp bild på fejjan istället!
Nu funkade det visst.
Det var den, GästenT! Dessvärre tar ju bebis upp all plats i magen numera, så kunde inte alls äta lika mycket som jag hade velat. Gårdagens i-landsproblem! ;'D
Dock måste jag lyckats få i mig en hel del ändå, för idag vägde jag nästan ett kg mer än för bara några dagar sen. 10 upp nu! Woop woop! :P
Haha fasiken!! Förjävligt när bakverken blir lidandes. ;D Känner själv just nu att jag bara kan äta lite och ofta, det är något nytt för mig! Åååh kanon att du lyckats gå upp mer! Hur mycket "vill" du hinna med att gå upp innan bf? :)
Här håller vi på åh och säljer lägenheten och min stressnivå är nere på minus. Hahah. Herregud va jag skrattar åt mig själv just nu!
Men åhh vad mysigt, vad var de i paketen? :)