201405 skrev 2016-07-12 22:50:52 följande:
Hej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg att jag skrev här i mars. Fick ju mf då efter bara 6 dagar ;) Men nu har jag äntligen plussat igen, eller för snart en vecka sedan! Hoppas allt är bra med er och bäbisarna i alla fall!
vet att ni är många här som haft mf innan era graviditeter nu så tänkte höra lite hur ni upplevde symptomen o så?
Sist plussade jag bim+1 och så tog jag ett nytt en 4 dagar senare ca för att se att det blivit starkare vilket det inte hade utan det hade blivit svagare och sen började jag ju blöda 1-2 dagar senare.
Denna gången har jag testat bim, bim+2 och nu idag bim+5 och strecket idag är starkare än kontrollstrecket. Jag känner ju spontant att det bådar gott! Har mycket mer symptom med, så jäkla ont i brösten att jag knäcker mig snart
Men fick ni starkare plus med de graviditeter som inte slutade i mf eller har ni upplevt plussen lika starka?
Vill så gärna att det ska gå vägen denna gången! har iallafall fått tid till ul den 5/8, kommer vara i v 8+0 då om allt går vägen. Längtar så!
Åh, så underbart! Stort grattis och välkommen tillbaka för att stanna, i alla fall om man skall lita på din finfina stegring! Mitt plus när jag fick MA var lika starkt, men då slutade ju graviditeten utvecklas långt senare, så inte så konstigt att det inte var någon skillnad i början.
Vad blir det för bf nu då?