Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Kan tillägga att jag blir så otroligt svullen av vätska under dagarna och speciellt kvällen så jag antar att mycket sitter där. :/ fötterna smällvärker om kvällarna. Läste någonstans att det kan bli så av vätska.

• GästenT
    Loppan84 skrev 2016-08-06 14:20:57 följande:

Syns verkligen inte på dig, superfin ju! du behövde väl gå upp en del då och så kan det ju va en del vätska också. Men vilken vecka är du i nu?

Tack va söt du är. Det kan liksom pendla under dagen har jag märkt. På morgonen sitter klockan på armen som vanligt, rätt löst och under dagen framåt kvällen så nästan stasar den armen och jag har djupa märken. Så jag kan varken ha mina ringar, klockor eller halsband längre. Är i vecka 27+5 idag bara och redan så många kg. Vart ska det sluta? Magen och brösten är det som blivit störst men använder en förliten sport-bh som pressar in paketen. xD
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-08-06 14:48:14 följande:

Haha skrev ju svar till er bägge!!! Båda är fina. Nu blir det fel vad jag än säger ;)

Hahah. Nää det här tar du dig aldrig ur! ;P

Jag känner att det kan bli farligt med ironiska skämt såhär på internet men jag antar att du förstår att jag driver på. ;)

Vi allihopa är såklart superfina. :)
  • GästenT

Vilket vi alla såklart tycker om varandra! :) vilken gravid kvinna ör inte fin liksom?! :)

• GästenT
    Symetrical skrev 2016-08-06 17:00:39 följande:

Superfin mage, eagle! GästenT däremot vette tusan.

Nej, allt å sido är ni både hur granna som helst! Vill se fler magar!!!

Haha gulle dig... ;)
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-08-07 07:13:59 följande:

Fick en hemskt förvärk igårkväll när vi kollade på film och sedan dess har jag haft i princip en konstant sammandragning, dock bara med lite tillhörande molvärk i mage och korsrygg. Känner att bebis försöker grotta ner sig mer och mer. Sjukt obehagligt när det känns som att hela blygdbenet pressas framåt. Känns nästan som att det skall spricka! :-S

Försöker klocka mina sammandragningar nu, men tycker att det är förbaskat svårt att veta exakt när de börjar och framförallt slutar. Känns som att allt bara går ihop i en enda röra, särskilt de som inte är så smärtsamma...

Tror att det är falskt alarm, men känner mig även allmänpåverkad med illamående och lite kallsvettighet. Aja, får se vart detta barkar...

Åh va spännande!! :) Hoppas att det är på G nu! Vilket BB har ni förresten? För visst bodde du i Sthlm?
  • GästenT

Huh... Så det är alltså vanligt att illamåendet kommer tillbaka? :O

Har sen några dagar tillbaka mått jävlans illa

igen, tappat suget på mat helt och fått halsbränna. :/ åh det blir ju inte bättre av att man äter förlite då liksom men jag har tappat aptiten helt igen!

• GästenT

Shit va fort tiden går! Är du redan i vecka 16!!! :D

Haha tänkte också det om Symetrical! Hoppas hoppas. :)

Sagan12345 skrev 2016-08-11 12:40:03 följande:

Symetrical, är du på förlossningen lr? Tycker du varit oaktiv senaste dygnet :)

• GästenT

Någon som har erfarenhet av järnbrist? Låg i tisdags precis på gränsen till vad som är "ok" och då äter jag fasiken niferex varje dag. Brukar det hålla sig stabilt såhär mot slutet eller är det vanligt att det kan dippa mer framöver och kan man då dubbla dosen?

Får säkert svar av bm om det skulle dippa mer men är nyfiken om någon av er har koll? :)

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend