Gravida från Tempar/Fertility Friend
Berättade du eller hur gick det?
Berättade du eller hur gick det?
Va kul ändå roligt att få berätta en sån god nyhet!
Hehe de blir de sällan
Någon här som styrketränat under graviditeten? Köpte ett gymkort i november för vem kunde tro att man skulle bli gravid liksom?? Har mått så mycket bättre idag, med mycket mindre illamående så tänkte kanske passa på att utnyttja det lite :P finns ju annat att göra där än just styrketräning, men tänkte att lite muskler att hjälpa kroppen bära den förhoppningsvis framtida magen, inte är så dumt.
Kort uppdatering. Allt såg fint ut och vi väntar en lite kille.
Jag kör fortfarande ca 3 pass i veckan (går in i v 36 imorgon). Mestadels body pump på gymmet, vilket funkar alldeles utmärkt. Jag kör såklart inte lika tungt som vanligt, men upplever att jag mår så mycket bättre när jag tränar. De övningar jag inte gör är utfallssteg- pga att jag kände av foglossning runt v 20 sedan byter jag ut magövningar mot höftlyft och den här övningen när man står på alla fyra och lyfter höger ben och vänster arm för att sedan byta sida. Lycka till och säg bara till om du har några frågor :)
Kub såg bra ut. Hon tyckte det såg ut som en pojke <3
Vart flyttad från 7e till 3e juli:) så är i v.14 nu:)
Hörrni! Det verkar som att illamåendet gjort ett uppehåll, ett långt hoppas jag. Men så blir man ju så nojig! Kan det verkligen vara en sån kort period? Knappt en vecka liksom... igår mådde jag hyfsat bra också, med några få vågor under dagen. Idag känns allt nästan som innan illamåendet slog till. Dvs alla andra symptom är kvar. Vill ju inte oroa mig, men såhär tur kan man väl inte ha??
Jadå kroppen kan hitta på alla möjliga varianter! Jag mådde bara illa till o från i några få veckor denna gång
Vilken vecka är du i nu? Jag var ju extremt illamående i starten och spydde dagligen till vecka 16. Men mellan vecka 18-24 kände jag verkligen ingenting, sen vecka 24 började jag känna lite mer ordentliga sparkar men hade egentligen inga andra känningar förrän vecka 26. Det kallas ju spökveckorna så det är nog helt normalt
Jag mådde bara illa någon dag. Vet inte om det berodde på grav eller om jag var sjuk. Njut av att slippa.
Aha trodde du var längre. Vecka 12-15 nån gång brukar väl spökveckorna börja, när illamåendet och tröttheten släpper för de flesta. Men slipper du det så försök njuta istället för att oroa dig, man blir inte mer gravid för att man mår skit