Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan84 skrev 2016-04-18 13:25:14 följande:

Här är en som växte som den ska och hade allt vitalt på plats vad de kunde se ;) Sprattlade gjorde hen också.

Fick 12+5 så det är ju exakt samma datum son jag opererar med, tack ff för exaktheten ;)

Hurra!!!!

Åh grattis va härligt
    Då har vi bf Exact samtidigt :)
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-20 04:46:12 följande:

Aha kul! Är det bara jag som inte ser bilder i appen? Är så irriterande!

Jag ser inte:/
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-04-20 08:42:51 följande:

Har insett nu att jag måste sjukskriva mig på heltid pronto. Testade jobba lite igår och efter det har jag haft en helvetes natt med massa foglossning och vad värre är - onda sammandragningar. Vart riktigt orolig när jag dessutom fick mensvärk samtidigt. ':-/

Har redan pratat med min chef som skönt nog var väldigt förstående, så blir till att ringa bm nu kl 10 då hon har telefontid.

Åh va jobbigt :( hoppas sjukskrivning gör så att du får mindre ont O får må bättre :) uppdatera efter bm!!!
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-04-20 09:49:50 följande:
    Tack raring! Smärtan klarar jag egentligen av att ta, problemet är när pluttens hälsa riskeras.

Fick läkartid redan kl 14:20 idag, så uppdaterar er efter jag varit där!
    Förstår.... Hur påverkar foglossning fostret?
  • eagle87

Åh va spännAnde med rul imorn sagoskog... Ska ni ta reda på kön??

Ja började gravid yoga förra veckan så skönt :) och va på gravid vatten yoga idag underbar t:) kan knappt fatta att jag är en av de gravida nu :)

Velat ha doppler men avstått pga de anledningar du nämnde sagoskog :)

Loppan vilket datum har du rul?? Jag har 7 juni

• eagle87

Loppan jag har rul 20+0 vilket är 7 juni!!! Känns som evigheter dit.....

Skulle ni ta reda på kön?

• eagle87

Ja vet att de är tidigt men jag är säker på att jag kände första rörelsen igår <3... Ja har framåt lutad livmoder så de sa att man kan känna tidigare :)

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend