-
För mig spelar ingen roll mellan 13 o 15....Symetrical skrev 2016-05-23 10:29:48 följande:Större chans att jag är i krokarna då, men kan inte lova något, så ta det som passar er andra bäst.
-
Nu blir jag oxå orolig kan du berätta lite mer detaljerat här eller på PM....Loppan84 skrev 2016-05-23 17:00:44 följande:
Åh herregud! Hörde precis om en bekant som fick tråkigt besked på rul och blev plötsligt såååå orolig inför rul nu :-/ Men jag har ju gjort UL i v 12 och då såg allt bra ut. Risken måste väl vara väldigt liten för att de ska upptäcka nått fel på rul då?
Låt tiden gå fort nu, huu vilken obehaglig känsla.
-
Ok deal :) har du fattat att ni ska bli föräldrar än? Känner du rörelser? Vilken tid är rul på torsdag? Vi åker till morocco en vecka på torsdag :)Loppan84 skrev 2016-05-23 17:20:08 följande:Nej nej snälla förlåt, bli inte det. Hon hade inte gjort nått ultraljud eller någon undersökning innan rul. Förlåt nu skäms jag massor för att skrämt upp dig! Vi har ju DN positiv tråd här och ingen av oss har anledning att tro att nått är fel. Vi glömmer hela grejen båda två. Lovar att inte tänka på det om du inte tänker på det. Deal?
-
Åh va mysigt. Ja rent praktiskt fattar jag men ändå overkligt att jag snart ska hålla vårat barn liksom...Loppan84 skrev 2016-05-23 21:15:15 följande:Ja börjar fatta faktiskt :) börjat se på babysaker och sånt och planera för föräldraledigheten etc och då känns det mer verkligt faktiskt! Vad tycker du då? Känns det fortfarande overkligt?
Rul kl 8 på torsdag!
Mysigt med Marocko, har varit i Casablanca, marrakech och Agadir så kan skicka tips på dm om du vill. Var ska ni?
Va spännande du måste uppdatera direkt efter..
Vi ska till Agadir O kanske marrakech en dag, du får jätte gärna pma tips :) -
18+1... Vad säger ni erfarna? Pojkmage kr flickmage?
-
Hehe vi får se om 13 dagar....Symetrical skrev 2016-05-25 15:56:03 följande:Oj. Det där är jag sämst på. Gissar fortfarande på pojke.
-
Åh så ska bli så spännande O se bild O veta vad du har :)Loppan84 skrev 2016-05-25 17:46:32 följande:
Ultraljud imorgon bitti och vet inte om det är fjärilar i magen eller bebis som fladdrar men nått är det :)
-
Vart ska ni flytta ?:)GästenT skrev 2016-05-25 19:01:13 följande:
Huuh. Måste bara säga att jag levt i världens stress senaste dagarna! Nu är det bestämt att vi flyttar i november! Haha. Spännande med en nyfödd med i bilden! xD
-
Grattiiiiiisssss <3. Så sjukt glad for din skull :)Loppan84 skrev 2016-05-26 08:41:06 följande:
Tack, det konstiga är att könet verkligen inte spelade nån roll nu. Var bara så glad att allt såg bra ut och han var frisk :) Var så nyfiken innan men väl där tänkte jag bara på om allt va bra.
-
Åh vännen <3 ja kan förstå hur du känner för jag känner lite likadant i ett annat sammanhang, jag är rädd att få en tjej för pressen från det muslimska samhället och min mans traditionella familj krockar med mitt västerländska tankesätt etc.Loppan84 skrev 2016-05-28 10:08:57 följande:
Startade en egen tråd för detta också för det är ju lite ot i denna tråden. Sorry för det men vill också fråga er som jag "känner" och litar på också om ni ärligt talat tror detta kommer va ett problem eller om min gravidhjärna bara skapar oro för problem som egentligen inte finns...
Men jag tror att vi måste acceptera att oro inte hjälper O man aldrig vet hur framtiden blir. Hur samhället kommer se ut osv. Jag är säker på att ingen kommer döma er son pga hans färg utan folk kommer se honom som den underbara individ han är :)
Har förresten ett par kusiner som är halv indier O halv finska. Herregud va snygga de är de har blivit jagade av tjejer hela livet hehe <3.