Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Försöker känna min livmoder den ska ha flyttat upp nu från blygdbenet men känner inger :(

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-13 10:14:03 följande:

Hur känner man det? Vi är ju i samma dag så jag borde ju ha samma som dig Eagle

Tydligen ska den ha flyttats upp från blygdbenet O man ska kunna känna en hård liten boll....
  • eagle87
    capy skrev 2016-04-14 05:44:41 följande:

Gullig du är som tänker på mig :)
    Det går bra ändå tycker jag. Har dock drabbats av en segdragen förkylning och har hostat som en galning i några dagar. Inte så kul för bäckenbotten jag jag intyga :/

Har gått in i tredje trimestern och åttonde månaden nu, så börjar se ljuset i tunneln. Det är helt knasigt att tänka på att magen ska bli ännu större. Bilden nedan är från förra helgen.

Åh Gud va vacker mage O va fin bild :))))
  • eagle87

Min kompis ultraljud hon är beräknad 19 okt så kul bild :)

Loppan vilken tid har du ul på måndag?

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-14 12:03:53 följande:

Kl 14. Är lite nervös men ska ju inte få några kub resultat eller nått så går nog bra. Hoppas den sprattlar mycket så man verkligen ser den och att jag får ett datum :)

De kommer gå jättebra :)

Jag har tid 930:)
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-17 09:57:48 följande:

Ja händer mycket nu - även om jag är osäker på vad sol är vad i magen. Har en känsla av att den är svullen mer än baby-stor nu och att det kanske går ner lite en period.

Imorgon UL för mig och Eagle. Är du nervös Eagle? Förresten nu tar de väl utanpå och inte vul?

Längtar till båda våra ul :)) lite nervös men mest förväntansfull :)

Japp på magen :) så skönt O slippa vaginalt...
  • eagle87

Min envisa lilla plutt ville inte visa nacken igen så kunde inte mäta nack spalten men allt annat såg bra ut:) visste har den växt?

• eagle87
    Symetrical skrev 2016-04-18 11:26:02 följande:
    Absolut! Men vilken en envis en! Måste ni tillbaka igen, eller struntar ni i det nu?
    Nej ska strunta i de :) känns helt ok att strunta i de
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-18 12:00:16 följande:

Ser ju verkligen så ut :) mätte de den? Sprattlade den lite mer denna gången också?

Ska dit om en timme - har ju inte sett nått på 6 veckor så blir något helt annat denna gången. Då var det bara en klump med hjärtslag haha.

Nej de mätte inte sa att den inte var i en ideal position i mäta heller, de kolla bara hjärtat :) japp det såg ut som om den satt rakt upp O körde bil O dansa med huvudet O rörde på armarna... Haha

Ska bli så spännande O läsa din uppdatering
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend