Gravida från Tempar/Fertility Friend
Satsar på det :) gör ju inget om man måste stoppa ofta om man räknat med det och inte har bråttom.
Hur är det med dig? Är du lika otålig som mig och Eagle eller njuter du sista tiden som enbarnsmamma? ;)
Satsar på det :) gör ju inget om man måste stoppa ofta om man räknat med det och inte har bråttom.
Hur är det med dig? Är du lika otålig som mig och Eagle eller njuter du sista tiden som enbarnsmamma? ;)
Här har tröttheten verkligen slagit till hårt senaste dagarna, tur jag är ledig för måste sova på dagarna..
däremot är tröttheten+magsjuk dotter+man som jobbar natt inte den optimala kombon nu. Funderar på hur tidigt jag kan väcka min man utan att det är alldeles för elakt... hehe
Stackare. Jag är inte avis på er som redan har småbarn just vad det gäller graviditeten - själv har man ju väldigt goda möjligheter att vila och lyssna på kroppen men kan inte va lätt med en tvååring. Nr 2 måste va så mycket tuffare graviditet.
Går lilltjejen på dagis så du får vila lite på dagarna eller är hon hemma med dig?
Haha vore kul... kommer han runt bf är de väll ok men önskar helst att han föds runt 38+3 eller 39... Max bf +1 eller 2,.. är jävligt otålig nu :( min mamma kommer på söndag och på torsdag har jag vaxning av fiffi haha så fredag är jag redo!!!! Har bm imorn så får se om han e fixerad... hur känner du? Hur är de me fingret?
Loppan:
Loppan: 1/11
Eagle: 24/10
GästenT: 7/11
Eagle:
Loppan: 20/10
Eagle: 15/10
GästenT:
Loppan: 24/10
Eagle: 29/10
GästenT: 5/11
Bäbiiiis:
Loppan: 1/11
Eagle: 20/10
Symetrical:
Loppan: 24/10
Eagle: 5/11
Sagoskog:
Loppan: 30/10
Eagle: 27/10
Förresten det där med förlossningspresent är det vanligt i Sverige? Nu när jag tänker efter så har jag inte hört nån av mina vänninor i Svedala prata om det, medan här i Norge är "barselgåva" väldigt etablerat och nått man förväntar sig. Va samma i England när jag bodde där, så antar Eagle räknar med present också?
Var hos bm idag, allt var bra och han har sjunkit ner ganska långt nu men fortfarande lite ruckbar. Att han sjunkit ner betyder troligtvis att sf-kurvan borde ha planat ut lite utan att det är konstigt. vilket den också gjorde när vi mätte, men får göra ett TUL på måndag ändå för att det nästan görs på rutin där. Älskar att gå till privat mvc, hade aldrig fått ett tul hos vanliga mödravården pga den lilla dippen..
Ja vad skönt, ville också göra tul men lagt ner det. Nu vill jag inte veta vilken vecka är du i nu?
Jag var också hos MVC idag på kontroll, min man var med för första gången så var lite prat om förlossningen etc. Annars inget spännande - alla värden fortfarande bra, magen växer fast vikten går neråt sista veckan och han ligger där han ligger ;) Hon sa också att jag måste räkna med att gå förbi bf - var nog ganska tydligt att jag inte har planerar för det när jag såg ut som ett frågetecken när hon sa att vi skulle boka ny tid om 1,5 vecka i vecka 40 och sa "men då är det väl för sent för kontroll" hehehe