Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Gravida från Tempar/Fertility Friend

pugsnotdrugs skrev 2017-06-22 06:58:25 följande:

Åker till New York inatt men verkar som att jag får skippa ölprovningen! Nu är det bara glädje och rädsla!

Å grattis:)
  • frestelsen
    Beebii skrev 2017-06-20 22:39:52 följande:

Grattis frestelsen!

Har varit frånvarande lääänge från denna tråd så vet inte om ni minns mig längre! Är det flera än frestelsen som fått sin bebis här?

Vi har bf 14 juli och jag känner mig klar, snart bara 3 veckor kvar men jag vill gärna att bebis kommer efter midsommar!

Trött, tung, foglossningar, sura uppstötningar, massa sammandragningar/förvärkar och flytningar. Dålig koll på om slemproppen är kvar men troligen!

Väntar otåligt nu! :-P

Tack:)
  • frestelsen
    Loppan84 skrev 2017-06-25 09:54:07 följande:

Lite sent ute men stort grattis!! Vad skönt att allt gått så bra. Hoppas ni fått landa lite hemma nu <3

Tack:) ja vi myser på här hemma:)
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-26 21:04:15 följande:

Idag har jag fått en rejäl undersökning av kroppen och det var så häftigt. Allt ser iallafall bra ut och mina blödningar förklaras bäst med näsblod fast från slemhinnorna där nere.

Men alltså att se bebisen på ultraljud var helt sjukt! Han fick riktigt fint läge på ansiktet så man såg tjocka kinder, en liten näsa, en gullig haka och en riktig pussmun! Vikten var nu 2961 gram och den är riktigt rörlig:) nu längtar jag bara ännu mer efter att få träffa denna älskade människa! 23 dagar kvar till bf.

Härligt :) 23 dagar går snabbt:) sen sitter man o bara myser

• frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-27 10:21:07 följande:

Men vilken sötnos!!! Så vacker! Jag kan inte förstå att jag bara om några veckor ska få sitta och mysa med min egna:)

Går allt bra?

Allt går bra:) haft lite jobbigt med amning men går bättre o bättre:)
  • frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-06-27 19:44:40 följande:

Åh så fin! Hur mycket vägde han och hur lång var han? :)

3700 g och 51cm:)
  • frestelsen
    ohhello skrev 2017-06-27 19:36:17 följande:

Åh! Blir så bebissugen när jag ser sådana där små godingar! <3_<3

Ja :) jag vill typ ha en till nu;)
  • frestelsen
    ohhello skrev 2017-06-28 13:41:02 följande:

Haha! Så kände jag också någon vecka efter förlossningen med dottern! Nu är jag glad över att hon snart fyller två och är någorlunda självständig innan lillasyster kommer. :)

Sant:) min dotter är 16 haha så får se om de blir fler barn nu. Jag är 35 o maken 42 så kanske inte hinner fler.

Kommer nog inte tempa o sånt men gör ju inte abort
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-07-01 19:29:31 följande:

Jag började blöda för 1.5 vecka sedan och har fortsatt småblöda sedan dess. Igår rann det dock blod efter benen och blöder fortfarande som en riktig mens. Så dom vill ej skicka hem mig ifall det är moderkakans Kant. Så nu ligger jag och rullar tummarna på förlossningen utan värkar eller något.

Jo den är svår att packa. Jag fick med för mycket grejer tror jag !

Nämen oj:( å kanske bra om du får ut din lilla snart <3
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-07-01 19:59:03 följande:

2,5 vecka ska de stå där uppe.

Jo jag ska försöka få igenom en igångsättning imorgon. Tar på psyket att bara gå och vänta på om det kommer bli snitt eller om allt är bra. Bebis verkar må toppen iallafall. Ligga här i 3 veckor när bebisen ebdp är färdig känns onödigt farligt

Ja få en igångsättning:) hoppas de går med på det
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend