Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan84 skrev 2016-05-22 13:08:14 följande:

Ja mannen vill verkligen veta för att det ska bli lite mer verkligt så vi ska kolla :) om det går alltså, om den inte vill visa så tror jag det få vara då tar vi nog inte ett till bara för den sakens skull. När har du rul då?

Okej! Låter vettigt, det är ju jätteviktigt att känna in vad båda vill och behöver. :) 2 1/2 vecka kvar för oss, 8 juni. Känns som en evighet.
  • GästenT

Jag bor inte långt ifrån Sthlm och kommer att ha semester från v.28. :) Skulle gärna ta en fika eller picknick typ om folk kan och vill. :)

• GästenT
    Symetrical skrev 2016-05-22 19:20:38 följande:

Jag med! Vi bor ju i Sthlm, men kommer dock vara en hel del nere i Skanör hos min familj. Säger som loppan, bestäm ett datum så kommer jag om vi är i stan!

Jaaha gör du?? :) kul. Jag bor 30min ifrån centralen med tåg så är väl nästan Sthlm? ^^

13 juli börjar jag med som förslag. Haha
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-22 20:33:44 följande:

13 juli passar mig :)))

Kanon!! Någon fler som vet något om 13 juli? :)
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-05-23 06:10:14 följande:

Skulle dessvärre tro att vi kanske stannar i Skanör åtminstone till mitten av juli, så kan bli tight för min del. :-/

Hur känner ni tjejer förresten gällande att skapa en hemlig Facebookgrupp för oss? Tänkte om vi nu ändå vill ses på riktigt kanske det är en idé..?

Åh fasiken. :/ försökte rätta mig efter Eagle som var i Sthlm fram till 16e. Kan du någon dag den veckan? :)

Kul med Facebookgrupp. :) Jag har bara instagram och ingen facebook. Hehe. Möjligt att jag kanske kan fråga snällt att få låna min sambos om det skulle behövas. :)
  • GästenT

Huuh. Måste bara säga att jag levt i världens stress senaste dagarna! Nu är det bestämt att vi flyttar i november! Haha. Spännande med en nyfödd med i bilden! xD

• GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-25 20:49:25 följande:

Vart ska ni flytta ?:)

Det blir inom samma kommun men vi har köpt tomt med nybyggt hus! :) Det blev lite spontant men känns så kul att få flytta till hus. :) Väldigt bra område för barn.
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-05-26 06:10:48 följande:

Åh, så spännande! Lika bra att flytta när de fortfarande är spädbarn. Då sover och äter de mest och kan liksom hänga med på allt i selen på magen. Värre när de börjar bli lite större och kryper runt överallt.

Var bor ni nånstans?

Haha ja men precis! Känns nästan mer krångligt att flytta som höggravid, men vad vet jag egentligen. xD Vi bor utanför Uppsala i en liten ort. :) Knivsta bor vi i.
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-05-26 09:15:49 följande:

Hohoho en frisk och kry pojke. Haha var ju så säker på det i början, vi låg ju typ en timme innan äl och de simmar ju fortfast. Så skönt att allt var bra. Hon sa att moderkakan låg på ett sätt som gjorde att det kan ta lite längre tid innan man känner rörelse, kommer inte ihåg om det var framåt eller bakåt

Blev flyttad bak en dag, bf 26 oktober, så nu har vi inte samma dag Eagle.

Grattis!! Gud va mysigt!! :D skönt att allt såg bra ut och vilken fin bild. :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend